Gå til innhold

Første natta hjemme - for et pes!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe... Oi oi for en natt.. har en liten gutt som ha funnet ut at natt er dag og dag er natt.. Han sover meste parten av dagen og er våken store deler av natta. Han er rolig så lenge han ligger ved siden av meg eller ligger på fanget, men om jeg putter han i en egen seng blir det protester (på natterstid altså).

Så det ble masse klabb og babb med en storesøster som våknet og også ville være hos mamma og pappa og en liten gutt som ikke ville ligge i egen seng... Endte etter noen timer med at jeg og junior gikk og la oss i junirsenga til snuppa... Ikke kult å ligge i en liten seng med baby altså :o/

Så nå er samboer sendt avgårde for å kjøpe ekstra madrass (luftmadrass) slik at jeg kan ha den på lillebror sitt soverom. Så får vi også bare håpe at han snur døgnsrytmen sin litt snart. Har prøvd å ta han opp på dagen og få litt liv i han, men han er jo nesten som et slakt. Spiser litt og sovner igjen... Ikke mulig å holde han våken hvertfall, så vi håper at det regulerer seg slev i løpet av ikke så altfor lang tid :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei laffen og kongen!

Velkommen hjem (til dib)!

Og kongen beviser jo det vi alltid har visst: det er om natta man skal være våken!

Skrevet

Gratulerer her også, med ny storsjef i huset :o)

Teit av deg at du ikke venta på meg.. Jeg vagger nå her fortsatt.. hehe

Skrevet

håper det ordner seg snart da :)

vi hadde aldri det problemet, før ho var 4 mnd. etter ho var syk. da er natt dag og dag natt :P

gratulere med prinsen :) leste han var kjempe stor gutt..

Skrevet

Hei og gratulerer med lillegutt!!!

Høres ut som om tullemors rytmer, dag er natt og natt er dag! Dette begynte hun med fra første natt av på føden og jordmor sa at her var det bare å vekke!!! Hjelpe å snu døgnet med en gang for å slippe masse bråk.

Ikke lett, men det gikk forholdsvis fort :o)

Skrevet

Gratulerer, forresten! :-D

Er alt vel med dere begge ?

Jenta vår snudde også døgnet på hodet, og det varte nesten to måneder før det rettet seg.

Da hun først skjønte at dag var dag, sov hun nesten ingenting på dagen, hehe..... Men heller ikke på natta, så jeg vet ikke hvor mye hun forstod av noe:-D

Vanligvis så retter oppned-rytmen seg i løpet av noen uker (har jeg blitt fortalt), så ha tålmodighet og sov når gutten sover!!

Skrevet

Gratulerer med ny liten verdensborger!!

Mine 3 har også tulla endel på natta, og det med storesøster går seg nok til, hun blir nok vant til lydene etterhvert:-)

Når vi fikk snuppa, så fant vi endelig ut at vi skulle prøve å bruke bagen til vogna (hadde kombivogn), for å se om hun sov bedre da, og det fønka hos oss, pakka henne godt inn i teppe og med dyne over og oppi vogn bagen, så sov hun mye bedre på nattes tid!! Kanskje det kan hjelpe hos deg også?? Vet det hjalp for en venninne av meg som fikk sin tredje i sommer:-)

Skrevet

Sliter med det samme her i huset... Snuppa på 16 dager vil helst være våken når vi vil sove... Og sover hele dagen, noe som er veldig praktisk i forhold til storebror. Får jo lekt masse med han :P

Men jeg har vært litt slapp da, og latt snuppa sove litt i vår seng, dermed skal hun i alle fall ikke ligge i sin egen seng.. Så nå har jeg avvenning allerede, vil ikke at hun skal bli alt for vant til vår seng!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...