Gå til innhold

Oktober: Nå har trassen virkelig kommet også ......


<3 Jentemafian <3

Anbefalte innlegg

Julie tester grenser heeeele tiden, enkelte ganger er det virkelig slitsomt. Tester tålmodigheten min ganske mye for tiden

Hyler og skriker hvis hun ikke får viljen sin.

Synes ikke dette er så lett jeg.

prøver å være konsekvent og holde på mitt, men det er ikke lett enkelte ganger.

 

Håper det snur seg snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

kjenner meg godt igjen her,ja. Har en skikkelig hissigpropp i huset, han mister helt besinnelsen fordi vi tar fra ham la oss se . hammeren, sagen, en kjøkkenkniv han klart å manøvrere ut av en (høy!!!) kjøkken skuff osvosv. Han eksperimenterer med å knipe, daske og dytte - er rett og slett en liten jævel for tiden. Men GUUUD så sjarmerende også, han vet akkurat hva han skal gjøre for å sjarmere oss tvert i senk..

 

Ikke lett, men å avlede oppmerksomheten funker best her i gården, at mamma sier nei 100 ganger for så å nærmest brøle av frustrasjon er visst bare kjempefestlig (for da kan jo jeg brøle med min flotte stemme også...) Ikke lett, men det blir bedre når de er en 5-6 år:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har også en skikkelig hissigpropp om dagen, snakk om rabalder om han ikke får viljen sin til en hver tid. Det som er mest frustrerende er at det virker som om det bare er hjemme sammen med meg,er vi på besøk hos venner eller familie, er han en engel, shower og sjarmerer, ingen tror meg når jeg forteller hvordan han er hjemme. Snakk om liten luring hi hi. Virker som det begynner å roe seg litt, de to siste dagene har han vært mye roligere.....går jo ann å håpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...