Gå til innhold

Hvilke beby calling er best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må kjøpe meg ny, men det finnes så mye dårlig på markedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Disse testene er 2 år gamle. Mange har kommet med nye og bedre modeller.

Istedet for å spørre hva som er best, er det bedre å definere de behov du har :)

Skrevet

Jeg har behov for en med litt rekkevidde på. Bor på gård og da er det kjekt å kunne ha den med ut om bebyen liger inne. Mange callinger virker ikke bare det er en vegg eller jordhaug mellom apparatene. Så altså, god rekkevidde er mitt behov!

Skrevet

Jeg har behov for

* lang batteritid

* begge units kan brukes uten å være tilkoblet strøm (batteri)

* at det er mange kanaler (vil ikke få inn ungen til nabon)

* at justeringsknappene ikke er lett å komme borti (at du må fikle med justering hver gang du skal bruke den (ref. Doro!!!!!))

* at det ikke skurrer for mye (hadde en babycall som skurret noe så inmari - jeg holdt på å bli GAL)

* at den bare sender når babyen lager lyd

Skrevet

Jeg har kjøpt supernova babycall og den oppfyller kriteriene du stiller.. Men, har jo ikke begynt å bruke den enda, men har testet den og den virker å fungere fin,fint.. Er litt dyr da, vanlig pris ligger på 1390 kr, men jeg fikk den på tilbud hos barnas hus for 1090 kr...

Skrevet

Vi har nå brukt Topcom, kjøpt på Clas Ohlson, i snart to år og er veldig fornøyd - den kom da også best ut i test i den testen det er vist til over her. En forbedring er at den også kan brukes kun med batteri i babyenhet. Du kan selv velge hvor sensibel du vil ha den og om den skal sende med jevne mellomrom eller bare når det er lyd-event hvor mye lyd. Den har MEGET bra rekkevidde- mye bedre enn Super Nova sin- dette har vi testet. Den leveres med oppladbare batterier, som vi fremdeles bruker selv om de selvsagt har blitt litt dårligere med tiden, men med IKEA-batteri varer den kjempelenge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...