Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er i uke 25 og våkner til stadighet på magen... Er det uheldig for babyen?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hvorfor skulle det være uheldig? Jeg tenker at livmoren blir en slags pilatesball med vann, og det skal vel godt gjøres å ligge i stykker noe inni der. Det blir nok ubehagelig for oss lenge før det ville vært uheldig for babyen. Eller finnes det en obligatorisk sovestilling for oss gravide jeg ikke har fått med meg..?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Sov akkurat som du/dere vil =) Kroppene våres kommer til å fortelle oss når det ikke er greit å ligge i en viss posisjon lenger. Så lenge man ligger behagelig, er det ingenting å bekymre seg over. Jeg merket at jeg endret søvnstillinger da jeg ble gravid. Vanligvis har jeg aldri sovet verken på ryggen eller magen, men like etter at jeg ble gravid fikk jeg et enormt behov for å ligge på magen... Og nå våkner jeg til stadighet liggende på ryggen. Normalt sett pleier jeg å ligge i fosterstilling på siden. Føler at jeg sovner enklest hvis jeg ligger på siden (gjerne venstre side), men våkner nå nesten alltid på ryggen =) Vi kan sove godt uansett hvilken stilling vi ligger i, helt til det er ubehagelig å ligge sånn =) Da stopper det jo seg selv, ikke sant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå