Gå til innhold

Min siste permisjonsuke :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bare en uke til jeg skal tilbake i jobb. Gruer meg veldig til å være borte fra go-jenta mi hele dagen, men gleder meg til å begynne i ny spennende jobb og møte nye mennesker. -Og ikke minst til å få full lønn igjen!!!

Men tar meg selv i å tenke "nå er det siste gang...." på alt nå. Siste mandagsmorgen vi kan plundre lenge i sengen, siste babysangen, siste dagen i svømmehallen, siste mulighet til å være med i åpen barnehage. :( Heldigvis skal hun være hjemme med pappan sin i 6 uker, så jeg får en litt myk overgang, men gruer meg skikkelig til å levere henne hos dagmamma de første gangene. Ser jo hvor hun blomstrer når hun er sammen med barna, og jeg vet hun har så godt for det, men jeg kommer til å tenke på om jeg går glipp av hennes første skritt eller første ord.. *Snufs*

Nei, vi får vel gjøre det beste ut av det, og først og fremst nyte de dagene vi har igjen i frihet før vi innhentes av tidsklemma.

Og til dere som har hørt en million ganger at permisjonstiden går så fort og at den må nytes til det fulle; det er helt riktig, så NYYYYT tiden!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår akurat hva du mener!

Jeg har 4 uker igjen av permisjonen og jeg gruer meg til å dra på jobb. Greier ikke å nyte den siste tiden hjemme engang.

Nå er vi så "heldige" at vi ikke har barnehageplass, så jeg er hjemme på dagen og går på jobb kl.16. Greier ikke å nyte den siste tiden hjemme engang

Dette året gikk så altfor fort...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...