Gå til innhold

Trenger litt innspill...

Anbefalte innlegg

Skrevet

eg var sammen med en mann i omtrent 1 år og vi hadde det veldig fint sammen. Etter det ble slutt for 6mnd siden har vi vært mye sammen, men kun som venner. Vi ler mye sammen og snakker godt sammen. Han har egentlig alt, men jeg finner bare ikke de FORELSKEDE følelsene for han.

Han er snill, har omsorg, humor, flink med sønnen min, ansvarsfull... Jeg liker utseende hans, men jeg er allikevel så utrooolig usikker.

Tror vi kan få et fint liv sammen, er ikke sikker på at noen andre kan oppfylle drømmene mine bedre enn han. Men jeg er sååå redd for å velge feil. Har ikke lyst å gå igjennom et brudd til om noen år.

Sønnen min er såå gla i han. Huff, hva skal jeg gjøre??

Kanskje kommer de følelsene jeg leter etter på sikt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan ikke bestemme hvem man blir forelsket i.... Dessverre... Hvis de følelsene komer på sikt, kan dere jo starte et forhold da. Jeg synes ikke man skal bli sammen i tilfelle man skulle bli forelsket..

Var kanskje ikke svaret du ønsket?

Skrevet

Dersom du føler kun vennskap for han så ville jeg nok ikke pressa på noe mer....det var vell en grunn til at det ble slutt mellom dere??

Man kan desverre ikke skru av og på følelser som man ønsker...det er tross alt bedre å bo alene enn å bo sammen med en man ikke har de riktige følelsene for...kan du ikke bare senke skuldrene og ta det som det kommer....innstill deg på at dere har hatt deres sjanse og at dere er gode venner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...