Mamman til Mari Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Pleier vanligvis å beholde litt hår nedentil når jeg skal til legen, men glemte dette i går og glattbarberte meg helt. (Hadde herlig sex etterpå da - he he ;-) Skal på på gu i morgen, og tenkte "shit" da jeg kom på dette i stad... Er jeg prippen og gammeldags? Hva gjør dere før en gu? Jeg barberer meg vanligvis litt noen dager før..
Candy girrrl Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Samme her.. Jeg bruker i perioder å ta vekk alt. Men siden jeg skal til gu snart så er jeg begynt å spare. Så har det stygge sjegget nå hehe.. Tror ikke de reagerer om du er glatt. Men jeg foretrekker å IKKE være det når jeg skal til undersøskelse. Så jeg mener du ikke er prippen og gammeldags.
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hehe, jeg glattbarberer meg til vanlig og gjør det alltid like før jeg skal til GU. Tror de har sett alt mulig rart jeg og hår er vel ikke noe verre enn uten hår.. Lettere å komme fram når det ikke er hår.. Hehe... Neida...
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Nå baberer jeg meg hver dag, og gjør dette for egen del ikke for noen andres. Derfor er jeg også barbert når jeg skal på gu.. Men jeg har derimot IKKE sex samme eller dagen før gu, slik at legen slipper mannens ehmm avfall.. Hehe Tror jeg hadde "bekymret" meg mer for det igrunnen jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå