Gå til innhold

SVIGERMOR.....(hormonbombe UTSLIPP)langt og samme som krangle..

Anbefalte innlegg

Skrevet

GRRRRRRR....ARGGGG.................

Må få dette ut for jeg tør ikke si noe til Sambo....(kommer til å ødelegge han helt!!!)

Og den nødvendige forklaring...

Svigermor: Veldig blid dame,tromsøværing, høylytt, Sympatisk, "mistet" et barnebarn og en datter" til en muslim så holder aldri kjeft om hvor mye hun hater muslimer og skjemmer bort sambo og hans lillebror opp i **** for å deklarere til resten av verden at hun er en god mor......Serverer lillebror (på 13)godteri døgnet rundt og masse brus.Skjerer maten hans, lager ALL mat til han,kler på han +++

Sambo: Elsker han over alt på jord,snill,sympatisk,blir nok verdens beste far,vil gifte meg med han ,MEN mammadalt og sykt UNDERBEVISST opphengt i hva mor synes....

Saken med tromsøværinger er jo det at de prater høyt og er ikke sky på flaska....I helga dro vi på middag til svigers,som er veldig koselig for svigermor lager veldig god mat og det er mye latter og humor i det huset.

Men så begynner de å drikke ganske mye,og begynner å bli rimelig beruset alle som en....

- Svigermor begynner og spørre meg/deklarere at hun kan godt være med på UL og sånn for hun vet alt om å være gravid,ikke det at hun skal blande seg altså...

- Svigermor begynner og spørre meg hva jeg hadde gjordt om min datter hadde blitt sammen med en muslim; Jeg sier...: vet ikke (litt irritert)ikke det at hun skal blande seg altså...

- Svigermor deklarere høyt at selvfølgelig blir jeg en god mor,MEN hvis noen følelser er feil eller jeg ikke takler det må jeg si ifra til HENNE med en gang....ikke det at hun skal blande seg altså...

- Lillebror på 13 sitter å tuller med at han skal gå på skolen iført HITLER BART,svigermor drita full ser stolt opp på han...

De går inn i en samtale (alle like drita med sambo`s 13 år gammle bror til stedet)om hvor forferdelige muslimer er....

- Svigermor deklarere at det nye navnet vi fant til babyen var greit(da hun ikke likte det første).Svigerfar deklarere at han ikke liker det,men at sambo må være dum om han bryr seg om hva han synes for det er vår unge ikke han (praise svigerfar!!!!!!takk!!!)

- SAMBO presterer å istedet si det som det var,at etter foreldrene protesterte begynnte han å finne nytt navn, så legger han skylden på STEFAREN MIN......!!!!!(som kommenterte navnvalget på spøk en gang!!!)

- Svigermor begynner å prate om hvor god mor hun er (igjen) og spør : Om hun kan komme på besøk ofte (hvor jeg nå begynner å frykte at dette kommer til å bli OFTE!!!)

-Jeg svarer : Da får du huske på det jeg sa om godteri.....

Merker der at svigermor blir sur

- svigermor begynner å prate om muslimer igjen og gurgler baby språk og at hun og babyen i magen min kommer til å elske hverandre SÅÅÅÅÅ høyt...Og så noe om muslimer igjen...................

- Svigermor SIER at vi MÅ ha bilde i avisa da henne "tapte"datter sikkert da kommer til å se det og gråte bittre tårer for at hun ikke har mer kontakt med svigermor og sambo...

Så vi fikk klar beskjed at det MÅTTE vi gjøre...

Jeg har alltid vært veldig takknemmlig for at jeg ikke har sett mine foreldre fulle før jeg var ganske gammel...Og jeg vil gjerne ha minst tre barn, og også helst gifte meg med sambo...MEN:

Nå tør/vil jeg nesten ikke ha denne(min første),og har begynt og tenke i full panikk at kanskje jeg bare skal gi fra meg barnet til sambo og stikke av,men da hadde jeg DØDD innvendig og jeg vil ikke ha svigers konstant i nakken.....

Jeg har bestemt at jeg vil ihvertfall PRØVE første år uten godteri og kommer til å tilte vinkel om noen av de drikker seg drita forran dattra mi...

Er livredd for Svigermors propaganda mot muslimer,for hun er ikke akkurat snill og det er ikke lenger bare muslimer.Også det forbanna baby språket hennes og alt godteriet som FLYTER i det huset der...

Og jeg vet at om jeg kjører det så "strengt" som jeg da vil ha det,kommer svigermor til å tilte på meg og...

Måtte bare få det ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

yaiks....kan se det for meg, og skjønner frustrasjonen din.

Jeg har en svigerfar som er alkoholiker, og jeg er ganske sensitiv ovenfor dette. Kommer fra en familie som drikker, men som er forsiktige med alkohol rundt barn, og drikker selv, men kommer til å kreve avholdenhet når vi er på besøk (i og med at han er alkoholiker nytter det ikke å si at et glass er nok), hvis ikke blir det ikke noe besøk.

Du må jo bare stille de kravene du føler for. Samtidig er det nødvendigvis ikke så ille om farmor skjemmer bort barnebarna sine litt med kaker og brus.

Diskuter litt med samboer om dette, viktig at dere har samme oppfatningen av hvordan dere skal oppdra barna deres, og hvilke regler dere skal sette i forhold til foreldrene deres.

Skrevet

Synes faktisk at dette er noe du bør ta opp med samboeren din.

Er kun han som kan gjøre noe med dette.

Du skal ikke ha det slik som dette...

Skrevet

Om svigermor tilter på deg som du kaller det så får hun virkelig bare gjøre det. Det er ditt barn, og hun må respektere de reglene du har for henne angående godteri og slike ting. Om hun er uenig i det så er det hennes problem. Og jeg er helt enig med deg, de trenger ikke godsaker før de er 1 år, de skjønner ikke hva det er, de vet ikke at det finnes og har like mye glede av en bolle eller en yougurth.

Og det med alkohol og barn skal og bør ikke gå sammen, så enkelt er det med det. At hun drikker seg drita forran en 13 åring mener jeg er uhørt.

Skrevet

Hun sier seg ikke uenig i at jeg og sambo har regelen,men hun mener hun kan skjemme bort barnet med hva hun vil når barnet er hos henne...

Jeg er jo enig at bestemødre skal skjemme bort barna, men føler at dette kan gå direkte ut over våre planer og hensikter med å prøve sukkerfritt så lenge som mulig...Da blir det litt feil for meg,for da ødelegger hun vår måte...

Skrevet

dytter litt jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...