Gå til innhold

Noen hos Nordica - egguttak og innsett i uke 10 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som skal til Nordica for egguttak og innsett i uke 10 ?

Dette er min 1. forsøk og jeg er så spent !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Håper vi skal dit neste uke! Skal på første UL i morgen, det blir 5 sprøydedag på Gonal. aner jo ikke når jeg er klar for avreise. frustrerende! Hva slags medisiner bruker du?

Skrevet

Hei,

Jeg begynte med Gonal F 450 (112 dose) på søndag 24., var også på UL på lørdag 23. De bare sjekket slimen i livmoren og alt var bra. Jeg skal på UL igjen 29. og får vite når skal vi reise til Nordica.

Min medisinering:

Gonal F 450 sprøyter i 12 dager

Ovitrelle sprøyter

Orgalutran sprøyter

Det ser ganske enkelt ut hus oss slik jeg har ett barn fra før. Jeg er veldig spent, dette skal bli jo første gang for oss

Vi skal gjenomm TESA og IVF/ICSI.

Hva slags medisinering har du?

Vi må krysse fingrene for hverandre !

Skrevet

hei du!

lykke til !

du går på samme doser som jeg har gått på,, selv om jeg siste gang gikk på 600 om dagen,,men fikk ikke mer egg av det,,

nå skla de sette meg ned til 450 igjen,, i ti dager har jeg gått på før...

tenkte jeg skulle sjekke medesinene i sverige,,har hørt det er billigere der?

Lykke til

klem

Skrevet

Hei Golliat !

Jeg ønsker deg også masse lykke til med din neste forsøk ! Jeg følger deg her et stund og lurer på hvordan går det med dere. Vi er jo behandlet på samme klinikk.

Når skal du ha neste forsøk?

Medisinering er kjempe dyr. Vi har betalt 8300,-..Uff...

Har du sjekket prisene i Danmark? Kanskje litt billigere enn i Norge.

Klem

Skrevet

Heisann,

Skal ha det samme som deg, men har bare 75 IE med gonal. Må tilbake for ny UL torsdag allerede, føler jeg ikke gjør annet enn å gå til legen. Hun ville ikke øke dosen siden jeg ble gravid på samme dosen sist (puregon), så bare å vente og se når alt er klart for avreise, håper på beg. neste uke. Sist var jeg veldig åpen om alt, men nå er det ingen som vet, og det er slitsomt å stadig finne opp unnskyldninger for å være borte 2 timer fra jobb flere ganger i uken. Satser på sykemelding hele neste uke, må ha fri flere dager uansett.

Krysser alt for at dere lykkes på første forsøk! Vi var på nordica sist og, veldig fornøyde!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...