Gå til innhold

Trettheten er kommet tilbake:( Normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt?

Jeg var veldig plaget med dette de 4 første mnd og nå er jeg 24+4uker og trettheten har tatt fullstendig over igjen. Noen som har/opplever det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har slitt med det helt siden egge festet seg *huff-lol* Og vil ikke gi seg, alt er vel og bra iflg lege og jordmor. Så tydligvis kan det være litt normalt... er 23+1 nå da

Skrevet

Sniker litt her jeg. Jeg er i uke 40 og har av og på helt siden jeg ble gravid vært kjempetrøtt. Noen perioder som har vært bedre enn andre heldigvis, men er enda slik. Har hatt et par tre uker i kjempeform og nå i dag er vi tilbake med trøttheten... Så du er ikke alene... :)

Lykke til videre! :)

Skrevet

Hei,

Er 17 uker på vei og trodde jeg var trøtt til å begynne med - i forhold til hvordan jeg er nå var det ingen ting! Alle velmenende "jeg vet alt"-personer må kommentere at "ja ja det er jo nå det skal begynne å stabilisere seg....hmmm er du virkelig trøtter nå?" JA - det er jeg

:o)

Skrevet

jeg er bare 14 uker da..men føleg jeg kunne ha sovet hele døgnet om jeg hadde kunnet :)

Gleder meg til babyen er ute, så kan jeg få et mere normlt liv :)

Er vel trøtt da også til tider, men på en annen måte :)

Skrevet

Var super trøtt de første 3 mnd, så roa det seg..

Men det kommer perioder nå også, så jeg regner med det bare er noe som kommer og går =)

22 uker nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...