Gå til innhold

Ekstrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... I går kveld monterte jeg sprinkelsengen på barnerommet som ikke vil bli brukt før jenta vår skal sove på eget rom..... Barnerommet forøvrig er ferdig malt, jeg har hengt opp gardiner som ble spesialbestilt og montert kommode..... alt mens jeg rister på hodet og lurer på hva som går av meg- det er jo kjempelenge til rommet vil bli tatt i bruk!!!

Vognen bestilte jeg med tanke på lang bestillingstid (Emmaljunga), men det viste seg jo sef at de hadde hele bestillingen på lager!!

Så nå klør jeg i fingrene etter å få vognen hjem, selv om jeg egentlig har gitt beskjed om at den vil bli hentet i mai.

Jeg kjøpte den første kjolen for en uke side, og klappet meg selv på ryggen for at jeg hadde ihvertfall klart å vente til jeg var seks mnd på vei med å begynne å handle klær.

Men nå har jeg på en måte "bryt en sperre", og har lyst til å kjøpe mer!!

De var jo så søte, de små rosa bodyene.....

*Hehe*

Regner med å få noen anonyme innlegg på dette, men vet dere hva? Jeg storkoser meg, selvom jeg kanskje lar forberedelsene komme litt vel tidlig =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er ikke riktig 15 uker på vei engang, og jeg har allerede kjøpt klær... rommet er jo på en måte klart, siden dette er nr to. Dersom jeg får vite at det er en jente på ultralud om fire uker, skal jeg love deg at det nok blir mere kleskjøp, da IKKE nøytrale klær.. hehe.. kos deg du, men spar på litt, sånn at du kan kose deg litt mot slutten med sånt småplukk også ;-)

Skrevet

Hehe, dette er jo som om jeg skulle ha skrevet det selv. Emmaljungaen er bestilt og skal også hentes i mai. Men jeg må innrømme at jeg ikke klarte å vente så lenge som deg med å handle inn klær:-) Jeg begynte å handle rett etter UL i januar (18 uker). Fikk vite at det ble ei jente så da kunne jeg bare ikke vente lengre. Måtte ut å se i butikkene og da ble vogn bestilt og en masse rosae klær ble kjøpt inn. Jeg kunne bare ikke dy meg, det er jo sååååå mye søtt da:-)

Det er vel litt forskjellig med når en velger å starte med forberedelsene og innkjøp men jeg liker å være ute i god tid. En vet jo ikke hvordan formen blir fremover så da er det like greit å få det meste unnagjort mens en er i god form.

Kos deg med alle forberedelsene du og masse lykke til videre:-)

Skrevet

Så lenge du koser deg med det,så hvorfor skal noen se noe galt i det da?Selv er jeg ikke mer enn 16+5,så jeg venter litt,vil vente til jeg vet at barnet har en mulighet til å klare seg om det skulle skje noe,rundt uke 23,men da kommer jeg nok til å gå ut å se på vogn,se på klær,seng og andre ting som vi trenger.

Det eneste jeg har gjort,er at jeg har begynt å brodere et sengeteppe til den lille,det trenger enn jo en del tid på,så da er det greit å begynne,skulle det gå galt,vel da må jeg jo bare kaste det,men har jo kommet så langt nå,at faren for det er jo liten.

Kos deg med å ordne og handle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...