Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Tror jeg holder på å bli gal. Er tidlig i svangerskapet og så finner jeg ut det her! Som tydeligvis har pågått siden oktober. Masse tanker og jeg bare gråter
hormonia&alienimagen <3 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Auu da....Ehh,ta en prat med lege du...Viktig at du ikke stresser deg for mye ut,spess. i starten av et svangerskap.
BergensBerta*gullgutt* Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Han er ikke verd en eneste tåre.. få han ut!
BarnNr.4 :) Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Dem som er utro er ikke noe å samle på,og jeg hadde IKKE tenkt meg om 2 ganger før jeg hadde hevet ham på ræva ut!!! Han er ikke vert nåla i veggen!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 funnet det ut her???? Du har det bedre uten han ikke verdt en dritt han,hadde jeg ikke tilgit utro en gang alltid utro,tilgir du en gang tror han sikkert at er greit flere ganger .MØKKAMANN
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Uff... jeg får vondt langt inn i sjela når jeg hører sånne ting! Utroskap er veldig tøft og jeg kan bare tenke meg til hvordan du har det med en liten en i magen.. Skal ikke komme med for mange råd for dette er det kun du og mannen din som har svar på, men jeg hadde pakket sakene hans og kastet han på dør.. ihverfall for en periode! Jeg forstår at du er gravid og at det gjør ting vanskeligere, men fy FAEN for en drittsekk!!!!!!!!!!!! Håper du har noen å snakke med dette om!!! Trøsteklemmer;)
LilleBjella Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Uffda, skikkelig kjip situasjon. Du har min dypeste medfølelse. Men er litt uenig i de andre her som sier at en som er utro ikke er noe å spare på, og som råder deg til å kaste ham ut. Hva du skal gjøre avhenger jo av hva du føler og har lyst til. Jeg har for eksempel vært sammen med mannen min i seks år, og vi har også vært gift noen år. Det er for meg utenkelig at han skulle vært utro, men om han hadde vært det, så hadde jeg blitt totalt knekt. Men tror likevel jeg ville vært villig til å jobbe for å redde ekteskapet. Dette er jo fordi vi er verdens beste venner, jeg elsker ham over alt på jord, og fordi han så og si aldri har såret meg så lenge vi har kjent hverandre. Det må være lov å gjøre feil, og jeg ville gitt ham en sjanse (og han skulle jobbet ræva av seg for å bevise at han fortjente tilliten min). Men, du må jo komme frem til det du mener er rett for deg. Du kjenner jo mannen din bedre enn det jeg gjør (forhåpentligvis:) ).
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Min mann fortalte meg at han hadde vært dum på fylla og hatt sex me ei kjerring...da var jeg 10 uker på vei, ble helt hysterisk og skjønte verken opp eller ned på at han kunne gjort noe så dumt! Visste ikke hva jeg kulle gjøre...men, så fant vi ut etter mye krangling og MANGE tårer at vi måtte jo bare prøve, pga den lille i magen. Så...for 1,5 uke siden fant vi ut at det ikke var liv i magen...den lile hadde gitt eg i uke 11...jeg var i uke 15 når jeg fant det ut...mange tårer igjen.. alt kom på engang. Men har mannen din hatt en elskerinne da, siden det har pågått siden oktober? eller? Uff...synest så uendelig synd i deg! Menn er så utrolig dum av og til!! Å dine følelser er jo like sterke for det om han gjør noe så dumt...det er skikkelig kjipt!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Det er rom for å tilgi. JA, han er en dritt, men dere elsker hverandre!! dere skal ha barn sammen, da er dere veldig glad i hverandre kan jeg tenke meg.. ikke tilgi han på flekken, men ikke sperr deg for å tilgi... Håper virkelig dere finner ut av det! <3
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Jeg hadde gitt han en fot i ræva,dette sier jeg fordi jeg faktisk har gjort det selv.Fy f... for noen kjipe mannfolk;jeg fant ut om denne dama han hadde når jeg var 8 mnd på vei med andre mann og jeg var 21 år. Enda jeg hadde bevis for det han hadde gjort og jeg tilogmed hadde snakket med denne dama,så nektet han på det...ER DET VIRKELIG MULIG... Endte med at jeg tok han tilbake etter en tid,for han lovet bot og bedring.Jeg var den han elsket over alt på jord,jepp det gjorde han sikkert .Gjerne derfor han IKKE kunne la andre damer være i fred da,men sånn er det å være NAIV!!!!!!!!Etter noen år og jeg tok barna med meg og gikk fra ham,ja da skulle han ta livet av seg,fordi han ikke kunne leve uten meg.Å det er herlig å få noe sånt på skuldrene,bare 24 år gml.Men etter 13 år lever han i beste velgående....Mannfolk som ikke har respekt for andre enn seg selv,har jeg faktisk INGENTING tilovers for....Kunne ønske de ble impotent hele gjengen ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Du er verdt mye mer.Spark han ut døra.Du og den lille vil klare dere helt fint.En gang utro alltid utro.Om du tenker på å prøve for barnets skyld er det stor sannsynlighet for at det skjer igjen.
Smånetta 14.mai Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 Så sint som jeg er i dag, har jeg bare en ting å si: Ut me'n. Eller av med det lille hodet hans. Bruk brødkniv.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Han har jobba borte og det var der han traff henne. Han var kun hjemme i helger. Han har løyet til henne og, hun visste ikke vi bodde sammen mer, selvom jeg sa da det til henne i januar da jeg fant en melding på tlf hans om at hun elsker han.. Jeg blir skikkelig tråkka på, han ringer henne fortsatt og sånn. Han nekter å forlate huset, siden vi er gift så er dette hans hjem også til separasjonen er innvilget, noe som kan ta et par mnd. Mekling er bestilt siden vi har også flere barn. Nå er jeg litt ove det å være lei meg, jeg bare har lyst til å få han vekk, han kan vel for svarte leve med den kjerringa da! Nei, han skal ha i pose og sekk tror han, og han tror tydeligvis jeg er stokk dum også! Den ene løynen er verre enn den andre.. Godt å få det ut. Jeg tror jeg hater han akkurat nå... HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå