Traveltobarnsmor! Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har en gutt som har dilla på små einsteins som går på playhouse disney. Kunne tenke meg å få kjøpt romskip eller noe til 2 årsdagen hans. Noen som vet hvor de selger slike artikler? Helst i Bergen eller på nettet!
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Har du sjekket amazon.com? Aner ikke om dem har det der, men dem har alt mulig der ihvertfall.
Traveltobarnsmor! Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 ok takk for svar, skal sjekke der! noen flere?
Pysa Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 du får kjøpt små einsteins-bøker, der det følger med et romskip (som henger fast i boka i en snor, men den har vi bare klippet av. det var den julegaven han likte best, min gutt på tre år. og så er det jo så billig http://www.haugenbok.no/resverk.cfm?st=free&q=sm%E5%20einsteins&p=1&r=1&cid=180875
Monajenten Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Oi tusen takk for tips Tomaten! Jeg bestilte jeg, til storesøster som digger små einsteins:-D
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 De har Romskip sparbørse på lekebutikken i galleriet ihvertfall. Kjøpte det il jr i adventskalenderen. Tror den kostet 179 eller noe sånt. Ellers har de flere ting og filmer på Amazon.
Pysa Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 små einsteins er best, ja, selv om jeg syns de store hodene er skumle :-)
Traveltobarnsmor! Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 25. februar 2008 Takker for tips, Amazon.com har produkter, men noen som vet åssen det er med frakt (tid kostnad?) Fisher-price har en pakke med romskip og alle 4 figurene, så kan man kjøpe oppdragspakker utenom!Har noen sett disse i butikkene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå