Galskapens overhode Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har veldig slyt på en slynge å bære gutten min i.. Er jo så kos å ha dem inntil seg. Har sett på ringslynger og lommeslynger. Noen som kan anbefale noe? Jeg har noe ekstra vekt å bære på selv også.. Så produktet må kunne brukes av store perosner
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Vi har ikke slynge, men en Sjal Tai (egentig et formsydd bæresjal) Kjøpte det hos www.filiokus.net - og fikk velge stoff selv. Hun lagde også ekstra lange stropper siden jeg er litt rund selv. Super service - og jeg betalte 900 kr for den ( prisen varierer alt etter stoff) Ellers kan du lese om de ulike bæregreiene på www.tettinntil.no - der fikk jeg masse tips, og kom omsider frem til at sjal tai var tingen for oss. Den er super å bære, minstemann på 7 uker sovner som en stein når jeg bærer han - og han blir ikke tung å bære på selv om jeg går lenge. Det ble jeg med Baby bjørn selen.
pink1254788 Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har en Zolowear ringslynge, og den er jeg knallfornøyd med. Lett å bruke, og du får den i flere størrelser og farger. Kan også anbefale P-sling, noe dyrere, men også helt konge. Når det er sagt, så ville jeg ikke vert foruten min MayaTie (sjaltai), det er greit å ha begge deler:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå