Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 IKKE BRUK DET! ungen kommer når den er klar..
Fødeklar_ja! Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg gjorde det!! Og hadde veldig positivt resultat! Fikk jenta mi 29 september 07, 8 dager på overtid. Var møkklei for å si det mildt, så den 28 dro jeg på apoteket og kjøpte lakserolje, var veldig skeptisk, men gjorde det til slutt. Tok 1 ss på 20 på kvelden og litt etter begynte babyen å sparke som bare juling inni magen, men ellers kjente jeg ingenting. Tok en til ss kl 21, da begynte hun å sparke enda mer og jeg ble litt kvalm, så da tok jeg ikke mer. Gikk opp og la meg rundt midnatt, våknet klokka 0130 med rier... De kom med 2 min avstand, så det var å komme seg i bilen og komme seg til sykehuset. Vel framme rundt klokken halv 3 (bor langt unna) bar det rett inn på et undersøkelsesrom og jordmora sa at vi måtte komme oss inn på fødestua. 5 min etter det startet pressriene og klokken 0348 kom lille prinessa ut Helt uten smertestillende og absolutt ingen rift eller sting fikk jeg. Så jeg hadde en kjempe positiv opplevelse med lakserolje og vil ikke nøle med å anbefale det til andre såfremst de er sikker på at de er moden! Man må nemlig være moden og det var jeg. Og vil nå også si at det må ta det med måte, jeg tok som sagt bare tilsammen 2 ss. Ikke måtte jeg på dass heller, så ingen negativt å si på det for min del =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå