Solsikken73 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Regner med at det er mange her inne som er interressert i det.... Dere som selv har evner, får de lette eller vanskelige oppgaver. Mange av de svarer utrolig riktig på noen ting, for etterpå å svare helt på tryne. Er det sånn det er, at av og til kommer det til deg og andre ganger "ser" man ingenting? Dere som spår ut fra en fødselsdato, hvor lett er det å få opp en energi. Bare nysgjerrig...
nattinatt Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hallo Ja eg synest det er artig å sjå på det!!Ja eg vil sei at det er slik det er,nokre ganger så er det så lett å få inn,andre ganger så er det ikkje lett å få inn noko ting,og eg synest det varierer etter og kor mykje de eg skal sjå å opner opp og lar meg få sjå.Og så merker eg at det veksler etter kor masse anna som skjer i livet mitt, og tapper energi.Eg kobler meg egentlig inn uten den fødselsdatoen,det berre kjem uten at eg kan sei korleis,men ofte så kikker eg likemykje på nicket til den enkelte, difor er ikkje anonym noko særlig å bruke om du spør meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå