*Dora* Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Noen som har erfaringer med hvilke madrasser som er bra til sprinkelseng? Og hvor mye koster en god madrass?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Vi var på reflex, der hadde de tre å velge mellom, den billigste til 500 var skummadrass man bare kunne bruke til max en unge (dvs den kan ikke gå i arv), nr to (som vi valgte) var visstnok en "helsemadrass", hva det enn er, til 700, også hadde de den til over tusenlappen som ligner tempur-madrassene.. har ikke peiling på hvilken som er best..
rucin Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 jeg kjøpte en som var brukt( ca 5 mnd el no) det er en svane madrass, sånn med 7 lag skumgummi i som kan taes ut å vaskes om uhellet er ute... samt at trekket kan vaskes...gleder meg til å bruke den!!
2hærligegutter Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Små barn/baby krever lite av en madrass, det en må passe på er at de ikke er for myke. Barn under 50 kg, bruker ikke madrassen på samme måte som de over, det er når man kommer over den grensa at man trenger en ordenlig fjærmadrass (noe jeg lærte når jeg solgte senger og madrasser, Jensen og Svane). Der er annbefalt at man ikke arver madrasser pga større fare for krybbedød (se www.lub.no), derfor ville jeg ikke kjøpt så dyr madrass. Vi brukte skumgummi på 1. mann, har kjøpt fiber madrass til 300.- denne gangen. Denne annbefalingen gjelder mest for store madrasser som til sprinkelseng, da det ikke er så lett å få vasket disse ordenlig.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Vi kjøpte en dreamzone madrass på jysk. Tror den kostet 399. Kjøpte i tillegg en overmadrass i samme merket. Virker kjempegod og skikkelig. De hadde også skumgummi som jeg kjøpte til vogga, men må skjere den til.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Har en Simo madrass. Tror den kosta 499 eller 599. Den er det en vinter og sommer side på. Vet ikke om det har noe hensikt men er veldig fornøyd med den.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 sendte mannen ut for å kjøpe madrass og han kom hjem med en Wonderland Babymadrass. Hehe ungen har sikkert bedre madrass enn meg ;-) Kostet ca.700 og trekket kan vaskes. Så veldig god ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå