Sizzieli Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Innimellom kjenner jeg at det er litt hardere enkelte plasser og at det kan røre på seg. Veldig artig, men litt skummelt å. Hadde ikke regnet med at jeg skulle kjenne dette så tidlig, trodde det var mer mot slutten. Er det flere rundt uke 24 som kan kjenne fosteret i magen?
Sikkertforgammel Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hehe, jepp =) Kjenner hodet el rompa, og andre ganger kan jeg kjenne mindre kroppsdeler som føtter, albuer el knær. Er jo ikke sikker på hva det er jeg kjenner, men det er jo babyen da =)
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er 23+5 og kjenner henne veldig godt. har gjort det et par uker nå. Hun dytter og flytter seg til den store gullmedaljen. Noen bevegelser er så voldsomme at jeg nesten mister pusten. Synes det er litt tidlig, og tenker litt med gru på at dette er ingen ting mot hva det vil bli ;-) MEN for all del jeg synes det er kjempekoselig og gleder meg over hvert et spark og hver en bevegelse jeg kjenner :-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jess.. Her kjennes babyen veldig godt her også. Jeg er vel.. 23+1 i dag jeg da..? Fire dager etter Collargol =) Hvis jeg ligger på ryggen og trykker litt på magen, kjenner også jeg hardere punkter. Og like ved disse punktene kjenner jeg at det sparker og slår, hopper og danser =) Denne krabaten (som vi ikke vet kjønnet på) vet virkelig å kose seg der inne =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå