Gå til innhold

Jeg har lyst til å være utro!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt behandlet som en dritt gjennom vårt 3 år lange forhold. Han har misbrukt min tillit gang på gang på gang...

I tilegg har han psykopatiske tendenser, men det skal han få hjelp for nå da.

Jeg er bare så møkk lei av å ikke stole på ham. Sjekker ham hele tiden. Slitsomt. Vil ikke ha det sånn. Har aldri hatt noe langvarig forhold før dette. Har bare falt for "bad-guys" og har blitt såret hver gang.

Jeg klarer ikke å gå. Det er det jeg vil innerst inne, men har rett og slett ikke selvtilliten. Jeg har jo tross alt funnet en som ikke går fra meg i det minste.

I det siste har jeg tenkt på å være utro.. Av en eller annen grunn tenker jeg at ting vil bli bedre da. Kanskje jeg da får litt bedre selvtillit, og at det kan være heldig for forholdet?

Han har aldri vært glad i sex heller. Og nå har jeg gitt opp å mase på ham.

Noen råd til hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du klarer å gå, egentlig. Hvis du definerer det å ha et forhold til en ekstra person som utroskap, er i alle fall ikke det noen løsning.

Skrevet

Jeg klarer ikke det skjønner du.

Tenker ikke å ha et forhold til en annen person, men være utro en gang.

Skrevet

Hva skal det løse, egentlig? Er det bra vil du ha mer, er det dårlig er det bare mer suppe.

Skrevet

Utroskap er nok ikke løsningen. Om han har psykopatiske tendenser, hvordan tror du han vil reagere om du er utro?? Som oftes ikke heldig vil jeg tro. Er han voldelig da?

Tror jeg heller hadde vurdert sterkt å gå, om dere ikke har det bra. Er det barn i bildet også?

Nei, gå før det er for sent. Du klarer deg bedre alene, ev. må det jo være en bedre person som venter på deg der ute et sted!! Lykke til!

Skrevet

Det er ikke sikkert det løser noe, men kan jo hende? Klarer ikke helt å forklare tankegangen min, men klarer ikke å få det ut av hodet mitt heller. Er det bra så kan det hende jeg klarer å få motet til å gå ut av forholdet?

Skrevet

Vet du, jeg tror ikke han hadde brydd seg. Hadde en episode hvor jeg flørtet åpenlyst med en kar en periode. Gjorde det mest for å få en reaksjon fra han, men det eneste han gjorde var å le av meg. Han kan ta det opp ennå å le.

Han har tatt kvelertak på meg en gang, men bortsett fra det har det blitt med trusler.

Vi har en sønn sammen.

Og, nei. Har ingen tro på at det finnes en annen en for meg der ute.

Skrevet

Du finner aldri den rette om du blir der du er, skjønner du:) Har du det livet du ønsker deg? hva om det fortsetter sånn, hvor er du da om 10 år? Tror du barnet har det godt, med foreldre som ikke har det bra sammen?

Og det viktigste i livet er ikke en mann!!!!! Jeg har ingen, og vil heller ikke ha. Det er mye bedre uten:)

Skrevet

Okei. Det er jo synd da (at han ikke kanskje en gang hadde brydd seg), da ser jeg det som om at han ikke er glad i deg, og da ville jeg nok kanskje ikke satset mer på ham....

Nå vet ikke jeg hvor gammel du er, men om du er 20, 30 eller 50...(sorry), så finnes det alltid noen der ute for alle. Det tar bare noen ganger litt tid å finne dem (den) :)

Sønnen deres må jo merke at dere ikke har det bra sammen, og det er bedre for en unge å vokse opp med to glade foreldre på hver sin kant, enn to ulykkelige sammen!

Det at din sambo har truet deg (og vært voldelig en gang), er også en god grunn til å gå. Ingen skal leve eller finne seg i sånn.

Vet det er lett å sitte på utsiden å si at du bare skal gå, men i bunn og grunn tror jeg ikke han vil forandre seg, uansett om du hadde tatt med en gutt hjem i senga deres, selv om han lå der. Tror forholdet er "ferdig"..... Beklager! Men ønsker deg lykke til for det, og håper dere kommer til en løsning som passer alle!

Skrevet

jeg skjønner ikke hvorfor du har lyst til å være i et dårlig forhold? Tenk på sønnen din, vil du at han skal vokse opp med en mor som er deppa? Vil du at din sønn, når han blir gammel nok, skal behandle sin kjærstste på den måten din samboer gjør?

Du må gjøre det slutt, ta med sønnen din, og skaff deg et bedre liv.

Og før du finner deg en ny bad guy kjæreste må du skjønne at du ikke kan kreve at noen andre skal fylle det tomrommet du kjenner inni deg. Det må du klare selv...ellers kommer alt bare til å repeteres....

Lykke til ;-)

Skrevet

Han er nok glad i meg på sin egen forskrudde måte. Men han er ikke noe flink til å vise det, nei.

Jeg vet jeg burde gå, men som jeg skrev over klarer jeg det ikke. Har prøvd 4 ganger nå, men han har manipulert meg til å bli hver gang.

Også er det alt det praktiske da. Bor laaangt unna de som ville støttet meg, her bor bare hans venner og familie. Og jeg har ikke psyken til å takle alt som ville kommet ut av ett brudd.

Skrevet

Jeg vet, jeg vet, jeg vet... Det er ikke sånn jeg hadde sett for meg livet for å si det sånn!

Jeg vil at både barna (har en fra før) og jeg skal ha det bra. Tror jeg må finne noen her jeg bor som jeg kan prate med, som kan gi meg styrken til å bryte opp.

Jeg har pratet så vidt med legen min om dette og han rådet meg også til å gå, men nå skal samboeren til han, så han får hjelp.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Har vært borti en som var ganske lik, og kom meg bort.

send meg en pm hvis du vil prate=)

Skrevet

Får se om jeg sender deg en pm senere;)

Skrevet

Eksen min var en voldelig sosiopat som voldtok meg med mer. Jeg var utro en periode i forholdet vårt. Det var så deilig. Jeg følte meg så fri og ønsket da jeg var det. Så merket jeg at han holdt på å finne det ut - det vr ingen tvil, han hadde drept meg om han fant det ut. så jeg sluttet med forholdet til han andre og ble hos eksen min i flere år. Fortalte ham det i ettertid hvorpå det tiltet helt for ham og han oppsøkte meg med kniv o.l Ingen god ide å være utro nei

Skrevet

Prøver meg som hobbypsykolog. Kanskje du ønsker at han skal finne det ut slik at han gjør det slutt?

Skrevet

Godt forsøk, men nei.

Hater tanken på å være den som blir forlatt.

Skrevet

Det å forbli forelsket er en viljesak. Det samme er det å slutte å være forelsket. Klarer du å forestille deg å være forelsket i noen andre? Klarer du å tenke deg å ikke være sammen med ham du er sammen med nå? Hvis du bruker litt tid på å forberede deg mentalt på å forlate ham, er det lettere den dagen du gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...