Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Ved siden av fag, Carsten Jensen, Vi - de druknede Anne Tyler - Digging to America Antony Horowitz - Raven's gate Patti Smith - Auguries of innocence Christa Wolf - Nachdenken über Christa T.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Driver på med 2 bøker nå.. 1: Vinter i Madrid av C.J Sansom. (Veldig bra) 2. Adrian Mole - The weapons of mass distroction. Husker ikke forfatteren.
La Perla Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 I går, på sengen, leste jeg akkurat ferdig Mo Haydens roman "Tokyo". Den var grusom, avskyelig, skrekkelig og grotesk, men ufattelig skummel og spennende og helt umulig å legge fra seg, bortsett fra når det ble FOR fælt å lese.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Er du i gang med alle disse eller er det de du har lest i det siste?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Nei, det er de jeg holder på med, ja - parallelleser nesten alltid, ei bok i hvert rom, ei bok i hver veske.
Gjest Rebel m/jente Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Min søsters vokter av Jodi Picoult. Helt grei bok, men ikke noe store greier. Skal lese den ferdig, og deretter lese noe mer Vladimir Nabokov. Noen som har forslag til hvilken?
Gjest -<<- Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Val McDermids Beneath the Bleeding - en av hennes dårligere. Sarah Vowells Assassination Vacation - underholdende. Jan Eriks Volds Ruth Maiers dagbok (eller, det er vel strengt tatt Ruth Maiers), foreløbig er den litt for Anne Frank - men hun her rekker vel å slutte med fjortisfaktene før hun kreperer i hvert fall.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 La Princesse de Clèves - jeg liker den, men ikke det beste jeg har lest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå