Gå til innhold

Simo 100 trille - noen som har erfaring med den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er den god å trille eller er den tung? Er den slitesterk? Hvordan synes du den er å trille i forhold til andre vogner du har hatt? Liker du den?

Lurer på å kjøpe en Simo 100 trille til vesla. Hun har snart blitt for lang til å sove i Brio kombi, og skal sikkert sove i vogn i 1 til 1 1/2 år til. Har prøvetrillet vogna uten barn i butikken, og syntes den kjente litt stiv ut. Lurer derfor på om det er en god vogn eller ikke. Liggelengden er jo super - lengste vogna jeg har funnet...

Håper noen som har erfaring med den vil svare...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke simo 100 trilla. Men syns den virker veldig stiv å trille. Har prøvd den i butikken med lillegutt oppi. Prøvde ei vennine sin simo 100, og syns faktisk min simo kombivogn var lettere å trille enn simo trilla! Det tror jeg kommer av at den er så utrolig stiv + at det er plast hjul (var litt lett snø da jeg prøvde den).

Fordelen med vogna er jo den lange ryggen. Den er jo super lang:)

Skrevet

Vi er kjempefornøyde med vår:-) Kjøpte den brukt på finn.no og det var den eneste vognen som fylte våre kriterier. Lang i ryggen, helt flat sovestilling, punkteringsfrie hjul, stor og justerbar kalesje (da vi skal noen uker til Hellas og trenger en god trille). Det eneste som er negativt er at det ikke er justerbart styre, men det har jo Simo 123 da:-)

Synes ikke den er spesielt tung heller.

Gjest Lille jenta mi+spire!
Skrevet

Vi har den og er kjempefornøyde!

Den beste trillen jeg kunne få tak i som var kjempe romslig:-)

Vi så på emmaljunga trille,brio race osv..men de var myyye mindre enn Simo 100...denne trillen er lang i ryggen og kan hverftfall brukes til barnet er 3-4 år.

Det eneste jeg ikke liker er at det er for liten handlekurv under og at den er litt stiv og svinge med...men så lenge den ellers er stor og romslig så angrer jeg absolutt ikke på at vi kjøpte den...:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...