LabbogLine Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har bestandig hatt veldig svak mensen. Blør veldig lite... Begynner med litt spotting, så kommer menssmertene, men kommer bare mørkebrun utflod iblandet litt blod og slim (sorry detaljene....) Varer noen få dager bare.. Er det flere som har det sånn? Begynner å lure på om det er noe galt? Leser jo her inne at man skal regne den dagen da blødningen virkelig begynner som første menstruasjonsdag.. men hos meg begynner jo aldri blødningen for fullt.. blør jo aldri bare helt friskt blod.. noen flere som har det sånn?????
LabbogLine Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #2 Skrevet 25. februar 2008 Ser at overskriften ble litt feil, litt for rask til å trykke på knappen:)
lykkelig78 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Hei hei! jeg har det ganske likedan selv, men blør "litt mere" 2. dagen av mensen. Jeg prøvde også eggløsningstester som ikke slo ut, og var redd at det kunne være noe galt, men har vært hos lege og tatt blodprøver for å sjekke om alt er iorden, og det var det heldigvis. Legen sa at jeg heller fikk se på meg selv som heldig som ikke blødde så mye! Kanksje du bør stikke å ta blodprøver for å sjekke at alt er i orden, i det minste for at du ikke skal tenke så mye på det! Det funka for meg i allefall. Er mye roligere nå som jeg vet at alt er greit!
LabbogLine Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Takk for svar:) Godt å høre at det ikke bare er meg! Jeg har liksom ansett meg for heldig og aldri tenkt over at dette kunne være unormalt før jeg begynte å lese her inne om mensen og blødninger og sånn.. og jeg har det jo ikke sånn. Tenkte jeg skulle spørre legen om det neste gang jeg skal dit. Har jo vært på x antall innvendige UL i forbindelse med ex.u'en, så vet jo at alt er greit der inne også, men kan jo være noe med hormonene mine kanskje da.. Skal nevne det til legen jeg. Tusen takk for svar:)
Caity<3 Skrevet 28. februar 2008 #6 Skrevet 28. februar 2008 Jupp! helt likt...har aldri mens mer enn i 3 dager. og jeg syns ikke det er prdentlig mer enn i en dag...alltid vært sånn, men har ikke bekymret meg. venninnen min er helt lik. og hun har ikke hatt noe problem med å bli gravidto ganger:-) lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå