MissAntrop Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Sov de uroligere på natta etter at de begynte i barnehage og event hvor lenge varte det? Og hvor gammel var barnet når det begynte i barnehage?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Sønnen min begynte i bhg like før han fylte 2 år. Han var ikke noe spes. urolig om natten. Men barn er så forskjellige. Sønnen min likte seg kjempe godt i bhg, og kom seg ganske fort til ro.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 nei, hun har alltid vært urolig med søvnen så trodde at det at hu begynte i barnehage ville hjelpe.. var 13 mnd da hu begynte og er nå 2 år og 6 mnd gammel! sliter til dags dato fremdeles med å få hu til å sove natta igjennom
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 De var rundt to år, og sov urolig første tiden.
Mamma til gutt06+jente mai-10 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Sønnen min begynte i barnehage da han var 1 1/2 år gammel. Han var litt urolig de første nettene ja. Masse nye inntrykk på dagtid..så det er ikke så rart:)
mamma til K & M :-) Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 min begynnte nå i februar og har våknet et par ganger om kveld, hunkriner og ser ut ar hun er redd og lei seg, mulig det er bar e en vondt drøm. Det som er merkelig er at hun trives godt i barnehage og koser seg der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå