Gå til innhold

Hvor stort må vi leie??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er to voksne og to barn på 6 år og 1,5 år. Vi ønsker å selge huset vårt på 125 kvm, men vet ikke hvor stor leilighet vi kan greie oss på...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har 2 soverom og er 2 voksne og snart 2 barn på 90 kvm.. jeg syntes stedet er veeeeldig lite :( men kommer ann på hvor kresen du er da.. folk greier seg gjerne på 60-80 kvm og andre må ha større..

Skrevet

Dere trenger kanskje ikke så stort, så lenge det er 3 soverom? :) Hvorfor skal dere selge og så leie?

Skrevet

Har ikke råd til å bo her... Synd, for jeg elsker huset mitt, men da flytter vi nok nærmere jobben til gubben...

Skrevet

Vi er 2 små, en tenåring og 2 voksne på 90 kvm.

Har 4 soverom, og det fungerer helt fint.

Koser oss i leiligheten og synes det er greit med ikke all for mye plass.

Blir mer organisert og ikke så mye å vaske :-)

Skrevet

Vi er 2 voksne og ei på snart 3 år. Vi bor på "hele" 38 kvm... Har gjort det siden hu ble født, og det har faktisk godt helt greit. Nå har vi heldigvis solgt, og flytter inn i noe større neste mnd.

Dere må bare være flinke og selge/gi bort tingene det ikke er plass til, for liten leilighet blir fort rotete med for mye stæsj. Så utifra sånn som vi har levd vil jeg absolutt si at dere kan klare dere på 70 kvm. Det som er bra med å bo lite, er at man handler mindre ting og tang, blir bevisst på hva man tar med hjem og muligheten for å spare penger på reduserte boutgifter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...