Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Når jeg har stått og gått litt så får jeg vondt under bena. Mest rundt hælene. Jeg veier nå 0,5 kg under startvekta så det kan vel ikke være fordi jeg veier så mye? (Jeg har en del kilo for mye, men bena er jo vandt til det mener jeg...) Noen andre som har det slik og som kanskje kan gi noen råd? Kan jo ikke sette meg ned heller....
Limlamli Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg hadde det slik forrige svangerskap. Det eneste som virka litt for meg var å kjøpe såler med ekstra demping i heler. Kunne heller ikke bare sette meg, så det var det eneste som funka. Etterpå er det flere som har ment at støttestrømper kunne hjulpet litt. Kanskje du kunne prøvd det også?? Nå har jeg en kontorjobb, så har iallefall ikke kjent noe til dette enda. Håper jeg slipper, har vondt nok i ryggen nå så trenger ikke noe mer vondt nå. Lykke til!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hey you =) Joda.. Her er det vondt under beina. Ikke hele tiden, men kommer ofte hvis jeg har gått/stått mye en dag. Det skal være noen mineraler/kosttilskudd man kan ta for dette. Husker ikke helt hva det er , men vet at du kan få kjøpt det på apoteket. Er ei hyggelig jente som jobber på vårt lokale apotek (gikk i klassen til min kjære en gang i tiden) som sikkert kan gi deg/oss noen råd ift det. Hun er ihvertfall veldig hjelpsom =) Hun har litt langt, brunt hår. Er vel en av de yngste jentene som jobber på apoteket tror jeg. Ellers så vet jeg at man rådes til å forsøke å bytte sko, ta fotbad, få en god fotmassasje (fin jobb for mannen din det =) ) og ligge med beina litt høyere enn resten av kroppen.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Takk for råd :-) Ja jeg tror jeg vet hvem du mener, er bestandig så blid hun :-) Og gjett om min kjære skal få høre at massasje er en fin ting ;-)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Hehehe =) Han her får stadig spørsmål om han kan gnu litt på føttene mine. Og snill som han er stiller han som regel opp =) Han vil jo ikke at jeg skal ha vondt.. Lurer på hvordan det kommer til å gå med han på føden jeg...... *flire*
Lillhanne Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 JEG OG!! Helt fryktelig vondt under helene. Skal ikke mye ståing og gåing før det begynner å verke... Kan du ikke oppdatere tråden hvis du får noen gode tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå