Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har de siste dagene blitt litt forkjøla. Det plager meg ikke så veldig mye, men... Det sitter nede i brystet og piper av og til. Blir slik skikkelig "ralling" også av og til når jeg hoster (hvis dere skjønner hva jeg mener..?..) Bør man behandle det med hostesaft el bruker det å gå over av seg selv?
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg fikk streng beskjed om å ikke bruke hostesaft, det skulle bare gå over av seg selv.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Bruk av hostesaft i svangerskapet bør helst skje "i samråd med legen", som det så fint heter. Ellers kan du jo spørre på apoteket om de vil anbefale noe til deg, hvis du synes plagene er ille.. Det pleier å gå over av seg selv. Hostesaft uten resept er som regel ikke kurerende på noe vis, men har effekt kun på symptomene.
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Takk for svar jenter :-) Plager meg ikke så mye, men tenkte jeg skulle ha en plan dersom det ble verre....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå