Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg jobber i kommunen. Skal jeg ikke få lønninge midt i mnd som jeg pleier da, når jeg er i permisjon? Eller er det ny dato siden det er fra NAV?
lille sprelle Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Er du kommunearbeider, får du penger slik du pleier å få (summen sprøs selvsagt på om du har valgt 80 eller 100" osv). Kommunene forskutterer lønn for deg og sørger for innkreving fra NAV.
mor.monsen Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 foreldrepenger utbetales 30. i mnd... snakka akkuat med nav.
glad i mange barn Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg er komune arbeider,men her får man ikke perm pengene den datoen jeg får lønn,vanligvis får jeg lønn den 12. i hver mnd men når jeg får perm pengene får jeg de ikke utbetalt før den 25 i hver mnd for det er utbetalings datoen for nav,mye annet blir jo utbetalt fra nav i den tiden,både kontantstøtte og andre trygder folk har.slik er det her,jeg får ikke ei krone av komunen når jeg er i perm,alt kommer fra nav.du må sjekke opp åssen det er i din komune og høre med nav .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå