Gå til innhold

Knipekuler???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger å være anonym nå, håper det går greit, litt pinlig detteher.

Sist jeg var gravid husker jeg det var en del som snakket om disse knipe kulene. forstod det er noe man bruker for å trene opp bekkenbunnsmusklene. I stedet for bare drive med disse vanlige knipeøvelsene.

Jeg har merket nå når jeg har vært så vannvittig forkjølet, og hostet mye, at det jammen ikke altid er lett å holde seg, hender det har kommet en liten dråpe i trusa. Og regner med dette bare kan bli verre etter fødselen.

Noen som har erfaring med disse kulene, og hvor selger de slikt???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg kjøpte "knipekuler" for et par år siden på kondomeriet.no sine sider.

Ok pris og ok å bruke. Litt uvant i starten, kjennes ut som dei forsvinn langt inn men dei e såpass tunge at dei kjem fort ut igjen:)

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Jeg kjøpte mine på dildoparty. Konsulenten skrøt mye av de og spesielt at de var fine etter fødsel!

Bare husk når den tid kommer at du ikke har de i for lenge i slengen for da kan du få kramper i underlivet slik at de blir sittende fast en stund ;-)

Skrevet

Ha ha, hørte litt komisk ut. Ser det for meg, passe desperat der....hehe

Skrevet

Hun som solgte de til meg fortalte at hun hadde fått en fortvilet telefon fra ei vennine som hadde kjøpt slike. Hun fikk de ikke ut igjen og var rimelig desperat.... Var vel første gangen hun brukte de og hadde holdt på 1 time.

Hun fikk beskjed om å ta det med ro slutte å knipe stå og prøve å slappe av. Da ville tyngdekraften gjøre at de kom ut etter hvert....

Skrevet

Hva er egentlig riktig bruk av disse kulene da...? :S

Har investert, men ikke tatt dem i bruk ennå, pga jeg er litt usikker på hvordan jeg skal bruke dem....

Skrevet

Hvor mye koster de sånn ca?

Skrevet

Husker ikke hva de kostet, varierer sikkert litt fra hvor du kjøper de også vil jeg tro.

Skrevet

Når du har fått de på plass så begynn å knipe i sittende/liggende stilling. Når du har brukt de noen ganger kan man reise seg. (veldig vanskelig å holde på de i begynnelsen dersom man står...) OG husk å ikke bruk de for lenge i gangen Begynn med 15 min og øk etter hvert. Det fulgte med bruksanvisning sammen med mine kuler, gjorde ikke det til deg?

Skrevet

Kan man bruke kulene når man er gravid da?

Skrevet

Dytter på denne.. Har de selv, men ikke turt å begynne å bruke de.. er 24 uker-lønner det seg å begynne???

Skrevet

Det vet jeg ikke, men personlig så holder jeg meg til "vanlige" knipeøvelser nå. Er så redd for basiller der oppe til tross for at kulene blir ordentlig vasket i mellom...

Kanskje noen andre som vet?

Skrevet

ble så inspirert at nå har jeg bestilt slike kuler på nett:) nå skal det trenes. i allefall etter fødsel!! hvis ikke det går å begynne nå. bestilte sånnt rensemiddel i samme slengen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...