Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel, da har jeg bestemt meg. Puppene skal pyntes på...

Noen med erfaringer/bilder og dele med meg?

Jeg er en liten dame, med liten B. Er ikke ut etter mugger, men pupper jeg kan leve med:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har silikonpupper :) var 70A, er nå 80B. Veldig fornøyd, gjorde det i 2002. Aldri angret et sekund. Er 167 cm og 62 kilo. puppene er akkurat passe store og passer til resten av timeglassfiguren min :)

Skrevet

Ååå.. Så bra! Vet du om noen sider med før/etter bilder?

Jeg fant en, men der var det bare diiiigre mugger, og det er jo ikke det jeg vil ha:-(

Skrevet

hmm, google litt til du :) finner sikkert noe! Jeg opererte ved Colosseumklinikken i Oslo, superfornøyd. Betalte 25000 den gangen, nå koster det et par-tre tusenlapper mer tror jeg. Lykke til!

Skrevet

Det skal jeg gjøre!

Jeg har ringt klinikk Stokkan å fått konsultasjon der den 31. mars, prisen er visst 28.000. Gleder meg til å få det gjort.

Skrevet

Hei

Jeg har også bestemt meg. Har tre barn og tomme bryster. Jeg har gått fra B til A. Og nå vil jeg ha C.

Jeg skal også ha konsultasjon på klinikk Stokkan den 27. mars :)

Gå på nettstedet Qvinde.no. Masse bilder med før og etter.

Skrevet

Qvinde.no...får ikke opp noe der?

Skrevet

Hei

Takk, det gikk litt fort der. Masse bilder der så en kan sammenligne seg selv opp mot andre med samme høyde og vekt for eksempel.

Er det noen som har erfaringer å dele ift tiden etter operasjon. Da tenker jeg på hvordan løse hverdagen med barn og jobb? En får ikke sykmelding. Når var dere på jobb etterpå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...