sammy jo Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Intet mer, intet mindre. Stikkord for min del er lenge, fylde, holdbarhet. Finner liksom aldri en jeg er helt fornøyd med, og nå er det på shoppern igjen. Tips, takk?
Sivalur Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Max Factor Lash lift waterproof - må alltid ha vannfast jeg, hehe. Den finnes i vanlig også da. Men holdbarheten er jo mye bedre når den er vannfast.
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Definitivt Dior Show, kan ikke leve uten.. Hamstrer hver gang jeg er ute å reiser..
sammy jo Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 Helt klart en av kandidatene, har hatt den mange ganger, men plages litt med børsten, blir fort gris når jeg stresser om morgenen.. takk for svar
tante grusom master of law Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Lancome hypnose! Får helt sinnsyke vipper av den. og jeg har ikke noe særlig fra naturens side!
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Ååh, har ikke hatt det problemet. Kanskje det kan lønne seg og tørke av børsten en gang i blant?
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Jeg bruker Lancome sine og er veldig fornøyd. Har prøvd ganske mange og liker alle bortsett fra Fatale. Den har en grusom "gummibørste" L`extreme skal visst gi ekstra lengde. Har selv lange vipper, og føler ikke de blir så veldig mye lenger, men mascaraen er veldig god. Definicil, Flextencils, Amplicils er andre jeg også liker godt. Akkurat nå har jeg Hypnose. Bruker også Christian Dior sine... MAximeyes og Ultimeyes er veldig god. Liker også at de gir litt fylde, og at de holder lenge. Har som sagt selv lange vipper, så at de skal gjøre de lengre er ikke så viktig for meg. Ikke klumper de heller!
idamor & lykketrollene Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 prøvde å finne diorshow på nettet nå,siden så mange anbefalte den...men ser ut som det er flere forsjellige med med samme navn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå