Gå til innhold

Din Favorittmascara....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Intet mer, intet mindre. Stikkord for min del er lenge, fylde, holdbarhet. Finner liksom aldri en jeg er helt fornøyd med, og nå er det på shoppern igjen. Tips, takk? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Max Factor Lash lift waterproof - må alltid ha vannfast jeg, hehe. Den finnes i vanlig også da. Men holdbarheten er jo mye bedre når den er vannfast.

Skrevet

dior show,helt fantastisk:)

Skrevet

Definitivt Dior Show, kan ikke leve uten..

Hamstrer hver gang jeg er ute å reiser..

Skrevet

Helt klart en av kandidatene, har hatt den mange ganger, men plages litt med børsten, blir fort gris når jeg stresser om morgenen.. takk for svar :)

Skrevet

Lancome hypnose! Får helt sinnsyke vipper av den. og jeg har ikke noe særlig fra naturens side!

Skrevet

Ååh, har ikke hatt det problemet. Kanskje det kan lønne seg og tørke av børsten en gang i blant?

Skrevet

Jeg bruker Lancome sine og er veldig fornøyd. Har prøvd ganske mange og liker alle bortsett fra Fatale. Den har en grusom "gummibørste"

L`extreme skal visst gi ekstra lengde. Har selv lange vipper, og føler ikke de blir så veldig mye lenger, men mascaraen er veldig god.

Definicil, Flextencils, Amplicils er andre jeg også liker godt. Akkurat nå har jeg Hypnose.

Bruker også Christian Dior sine... MAximeyes og Ultimeyes er veldig god.

Liker også at de gir litt fylde, og at de holder lenge. Har som sagt selv lange vipper, så at de skal gjøre de lengre er ikke så viktig for meg.

Ikke klumper de heller!

Skrevet

prøvde å finne diorshow på nettet nå,siden så mange anbefalte den...men ser ut som det er flere forsjellige med med samme navn?

Skrevet

Diorshow waterproof :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...