Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 .... og det var en sinnsyk opplevelse! Jeg "tok" nålene veldig bra sa hun. Jeg ble kjempevarm og svetten RANT. Var helt rart. Måtte gi oss etter 15min. Da ble jeg kvalm. Var kjempespennende! Anbefales!
*LilleTroll + spira Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hvor i landet holder du til, hvilken akupunktør gikk du til? Jeg snuser på å gjøre det samme.. fortsatt litt tidlig for min del, men greit å sjekke ut tilbudene!
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Hei. Var det hos jordmor du var? Hvor langt er du kommet? Jeg skal til jordmor i morgen å få akupungtur for å bli kvitt litt vann. Tenkte jeg skulle spørre henne om hun kunne sette nåler for modning samtidig, men vet ikke om det er litt tidling. Er i uke 38 nå. Lurer også litt på hva de modningsnålene gjør? Klargjører de livmoren til fødselen slik at man kanskje før tidligere eller blir den "sterkere" å mer klar for oppgaven sin? Ble mange spørsmål dette, men synes dette er veldig spennende så vil gjerne vite mest mulig!!! :-)
mammamor82 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg skal også ta modningsakuupunktur i morgen for første gang. Er veldig spent. Lurer på det samme som hun over. Hvor setter de nålene?
sebastian + en til Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Hei Jeg skal for andre gangen i dag. Første gangen satt hun en nål i hodet på meg (avslappende) 4 stk nedover ryggen, og 4 på begge bena. Hun sa at neste gang(alsåg i dag) skulle hun sette mest på bena, som gikk på livmor,bekken og fødselsforberedene . Og på armene/hendene for halsbrann. iflg henne så ble nålene ofte satt på forskjellige plasser fra person til person avhengig av den samtalen man har på forhånd om almenn tilstand, plager etc etc. Så jeg er veldig spendt for i dag! er i min 39 uke nå
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 http://www.barnimagen.com/barnimagen_site/innhold/tema/f_dselen/f_dselsforberedende_akupunktur
Ejlis Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Hei igjen HI her! :-) Jeg bor på Vestlandet. Og jeg er 36.3 idag. Var visst vanlig å begynne da. Fikk en nål i mellom tommel og pekefinger på hver hånd. To i kne på hver fot og en ved siden av store tåen på hver fot. Skal få i magen senere. Skal klargjøre kroppen for fødsel og etterhvert som det nærmer seg får jeg nåler for mer og mer modning av livmor. Kjempespennende. Og rart med DEN reaksjonen! Skal gå to ganger i uken nå. frem til jeg er i min 39uke. Lykke til. Kjekt å høre om andres erfaringer
Mai-prinsesså..termin 26 mai Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Fysioterapauten min sa at hun setter modningsakupunktur fra uke 37:=) Yhuhuuuuu;)Som jeg gleder mg...bare 10 uker til vi kan sette i gang:=)Håpa det kan hjelpe:=)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Hei! Har fått modningsakupunktur av jordmor i Tønsberg. Holder til på Gressbaneklinikken. Kjempefornøyd. Utrolig greit å kunne gå til en jordmor, da kunne vi også snakke om fødsel:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå