♥Cherrypie♥ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 ..og som gjerne vi gjøre det ferdg! jeg har alltid hoppa av fordi jeg rett å slett ikke GIDDER!! er litt oppgitt jah... er 23,5år nå å har ei datter på ett år... kan lixom ikke byne på vanlig vgs heller, å jeg gikk på sonans i graviditeten men alt gikk så fort å det gikk bare ikke! tenkte byne å lese selv etter sommern,ta en hel haug med fag å drite i hvor tungt d er! føler at alle andre mødre har jobb og utdanning å når folk spør hva jeg skal gjøre nå fremover er dt så kjiipt å si det så jeg sier jeg skal ta opp fag for å komme in på tannpleiern men sannheten er at jeg må ta heeele 2 og heele 3 gym! arrghh... er d fler i samma situasjon??
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har fullført vgs, men ikke læretiden. Fant ut at det ikke var noe for meg, og innen jeg rakk og finne ut av hva jeg ville, så ble jeg gravid. Jeg er like gammel som deg, har 2 små barn, ei på 3 år og en på 5 mnd. Jeg har bestillt nettstudier, og får de om ikke så altfor lenge. Planen er og ta det ferdig innen jul, og så se om jeg finner en lærlingplass. Om jeg ikke finner det, så tar jeg 3. året på nki, mens jeg jobber ved siden av.
To tette + snart ei med flette Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg blir 25 til sommeren, fikk eldstemann da jeg var 20. Har gått hjemme med en-to små de siste årene (er alene med de). I høst fikk jeg endelig begge to inn i samme bhg. Meningen var at jeg da skulle begynne å jobbe, men det har vist seg å ikke være så lett å få seg en 8-4 jobb uten noe utdanning, så til høsten blir det privatskole for å få studiekompetanse og så forhåpentligvis høyskole etter det Ikke gi opp!!!
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har også fullført vgs. Tok økonomi, men fikk dårlige karakterer for det var så kjedelig. Så etter flere år med friår, er jeg tilbake på skolebenken. Må si at jeg ikke savner skole i det hele tatt. Men må man, så må man.
kanutteogkruttet Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Jeg er 25 og har to små barn, og har ikke fullført VGS. Er alenemoor, og har nå begynnt å lese to fag som jeg skal opp til eksamen i mai/juni. Resten av fagene tar jeg på skolen til høsten. Tar generell studiekompetanse nå, og satser på høyskole etterhvert. Stå på.... Greier jeg det så greier du det også.
balsam Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 jeg har ikke heller fått fullført VGS!!! får se hva det blir av meg! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå