Gå til innhold

12 uker!!! Endelig.....


Gjest

Anbefalte innlegg

Må bare dele min glede med noen her inne. På fredag var jeg over den magiske 12-ukers perioden. Så nå er det minimal sjanse for spontanabort. Det føles herlig, og nå begynner det å føles virkelig at vi skal ha baby! Dette er første gang for meg...: Buksene har begynt å bli trange i livet, og jeg har allerede kjøpt meg noen mammaklær! Helt herlig.... Dette er så spennende..... Jeg gleder meg til magen vokser enda mer. Det var fantastisk å komme forbi de magiske 12 ukene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig! Er 12 uker i dag, føles fantastisk! Føler egentlig også først nu at vi venter baby. En nydelig følelse, selv om det er barn nr 3 vi venter er det like spesielt hver gang. Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det liksom noe magisk med de 12 ukene. Ogd et er godt å være forbi dem. Jeg har vært ganske sikker på at det kommer til å gå bra. Men likevel - det er ekstra godt å være over den grensen. Satser på at alt er bra med nurket - og gleder meg veldig til time hos jordmor neste fredag! :-D Da får jeg kanskje høre hjertet.... *spenennde*

Lykke til til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener! ER 12+ 1 i dag og det er herlig!! Tiden frem til nå synes jeg har gått ufattelig sakte..så det er godt å endelig være her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med du! Veldig godt å være over 12ukers-kneika...litt tryggere på 13.uke :) Jeg måtte feire med å kjøpe en pitteliten body :) SPRØTT!! - Jeg skal bli MAMMA! :))))) Er selv i 14.uke... og gleder meg helt vilt! buksene går ikke igjen, de er for trange.. går gledeligen i joggis :) skal investere i mammabukse ved neste lønning.. gleder meg til magen spretter ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er ufattelig deilig. Buksene mine har også blitt ganske så trange.... Så jeg har faktisk allerede investert i noen mammabukser. Det er så mye bedre å gå med...... strammer ingen plasser.

Ellers er jeg også fan av joggingser.... hehe.... Det er det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra jobb. På med joggebukser. Hehe

Når har du termin da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 3.sepember, du da?

Jeg jobber i friluftsbarnehage, så går på jobb i joggebukse og gore-tex, ganske digg :) Og så longser jeg litt hjemme :) hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann. Da har vi jo nesten termin på likt. Jeg har 7.sept. Første for meg. Så dette blir spennende. Hvor i Landet holder du til da? Jeg bor rett utenfor Kristiansand.... Og hvis 83 er årstallet du er født. Så er vi faktisk like gamle også.... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! :) flytt til oslo, og så lager vi et trille-team! :) Blir 25 i juni jeg... er fra trondheim, men bor i oslo... Blir nok boende noen år til... hvordan går det med deg og magen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flytte til Oslo? hehe. Det tror jeg nok ikke. *ler* Jeg trives veldig godt her nede på Palmekysten (sørlandet). Så da må jeg nok heller finne meg noen å trille med her... hehe ;o)

Går fint med meg og magen. Vokser for hver dag. HERLIG!!!! Super spennende alt som skjer i kroppen og jeg gleder meg masse til å bli mamma..... hihi.... Og du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...