barbalala Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Har et barn på 4 år. Jeg er født 03.11.1971, mannen min er født 18.06.1970. Vi vil så gjerne ha et barn til. Ligger det i kortene våre?
Mamalari Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Får opp at et barn til på dere. Ser ut som du vil bli gravid i år, men ikke med det første. I løpet av sommeren vil du nok bli det.
barbalala Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Takk for svar. Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet. Hvordan "ser" du dette?
Mamalari Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Er ikke så godt og forklare, men fikk en følelse av sommer. Sol og varme. Kan også være sent på våren da( i mai). Får også opp et bilde av grønt gress. Så får jeg liksom ingen følese av at det vil skje nå snart. Derfor tolker jeg det som sommer. Men jeg kan ta feil, er en utfordring og tolke alt man får inn:) Ikke gi opp håpet om og bli det før.. Husk at også ting kan forandre seg underveis
barbalala Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 Her jeg bor er gresset allerede blitt grønt ;-) Så kan hende det skjer før... Jeg fortsetter å leve i håpet :-)
Mamalari Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Hehe.. Ja, man kan ikke gi opp håpet bare pga av en spådom. Driver fortsatt og utvikler meg når det gjelder å tolke det jeg får opp av bilder og følelser. Så tar feil noen ganger også. Vi får håpe gresset jeg får opp indikerer gresset som er rundt dere nå Og det vil fortelle meg at du vil bli gravid om ikke så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå