Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 av den rullen med Smil......for i natt har jeg kastet opp...........æsj........jeg tror rett og slett det ble for kvalmt......jeg er jo bare ikke så glad i Smil på rull, heller Melkerull her i gården:-) Så nå er jeg hjemme fra jobb og er sånn halvslapp.....etter noen runder på badet i løpet av natten:-) Men jeg er ikke syk altså:-) Bare rett og slett litt kvalm...............
frøydis m/ 4 Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Stakkars deg! Håper kvalmen gir seg snart for det er ikke noe godt å gå rundt halvkvalm og slækk. He he, men jeg tenker litt på jobben din,- ringte du og sa at du ikke kunne komme fordi du tok feil av smil og melkerull?? Eller at du var syk fordi du hadde spist for mye sjokolade??? :-)) erte - erte
Attpåklatten :-)™ Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Kjørte Rema1000-varianten:-) Det enkle er ofte det beste........"Omgangssyke i natt. Blir hjemme idag. Klatten"
Dailis Skrevet 26. februar 2008 #4 Skrevet 26. februar 2008 Sikker på at det var smilen? Her er det i alle fall samme resultat uten smil:S Æsj, jeg hater dette. Håper du er frisk og rask igjen.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. februar 2008 Uff da, håper detgår raskt over, det gjorde det heldigvis her....så jeg holder en knapp på SMIL:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå