Gå til innhold

Bekymret på overtid....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en uke på overtid i dag, og merker jeg bekymrer meg litt etter at en venninne av meg mistet barnet sitt pga. at hun gikk 18 dager over termin. Noen som vet hvor ofte man skal på kontroller når man er på overtid? Er det fortsatt bare en gang i uken? Synes det er ganske uforsvarlig i så fall når undersøkelser viser at risikoen for at morkaken ikke tilfører barnet nok næring øker etter bare 1 uke på overtid....

Uff!! Er sikkert bare bekymret uten grunn, men det er jo så mye uenighet rundt dette at jeg vet ikke helt hva jeg skal tro.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan er du i forhold til mensen terminen din da?

Kan du ikke ringe føden og hør om du kan komme? Si at du kjenner mindre liv feks...

Holdt på å miste gutten min jeg også da jeg gikk over terminen.. Var nesten 4 uker over mensterminen, og morkaka fungerte veeeldig dårlig....

Skrevet

Hei!

Det er selvsagt ikke noe gått å gå rundt å engste seg for om alt er bra med barnet, men vanligvis så dør ikke et barn PGA overtid! Hadde det vært tilfelle ville man blitt satt igang rundt termin. Man er jo ikke overtidig før 14 dager over termin heller.....Mener ikke å "kritisere" innlegget ditt, heller snarere tvert i mot. Mener at du ikke burde engste deg:)!!! Det er kanskje litt forskjellig praksis fra sykehus til sykehus, men stort sett så blir det hyppige kontroller når man er overtidig. Annenhver dag har jeg hørt....!?! Unsett, lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...