Gå til innhold

Bruker dere fuktighetskrem til ansiktet hver dag, og hvorfor ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må, ellers kjennes huden ofte veldig stram og tørr. - Bortsett fra i pannen og på nesen, hvor det både er tørt og feit, hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi huden min blir lett tørr (noen steder) og litt fet noen steder.

Bruker morgen og kveld jeg.

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja .- hvis ikke kjennes det ut som om noen har høvla over meg med sandpapir.

Skrevet

bruker det hver gang jeg vasker fjeset mitt. Ellers blir jeg helt stiv og tørr og ser ut som en gammel dame føler jeg.

Skrevet

For å ikke føles stiv og tørr, og for å beskytte mot ytre påkjenninger (sol, vind, kulde, osv)

Skrevet

På vinteren gjør jeg som regel del. Blir så tørr.

Skrevet

Jepp. Er så tørr i panna o.l. så jeg nesten klør....! Må smøre hver morgen, og kveld om jeg husker det!

Skrevet

Fordi jeg blir veldig tørr hvis jeg ikke bruker det. Men blir bare tørr mest mot midten av ansiktet.

Skrevet

jepp! som de andre sier føler jeg meg stiv og tørr i ansiktet hvis jeg ikke smører meg.

Skrevet

Nei, men jeg bruker såpefrie "såper" i ansiktet som ikke tørker ut huden så mye :)

Nå om vinteren hender det jeg bruker litt av kuldekremen til ungene hvis jeg merker at det begynner å bli litt "sårt" i kinnene og på haken.

Skrevet

Jeg gjør også det, av den enkle grunn at det er ikke fint å legge sminke på en hud som er tørr noen steder og fet noen steder. Sminken blir mye jevnere og penere hvis jeg har fuktighetskrem under :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...