Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er ekkelt men jeg må bare spørre. Har blitt litt nervøs skjønner dere.

Er nå i min 6 uke og har de to siste dagene fått bittelitt mørkerødt/brunt blod i trusa. Er det flere som har opplevd dette? Og i tilfelle er det normalt? Håper at noen gode sjeler har noen svar til meg, så jeg kan få roet nerva mi litt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har opplevd det samme to ganger hos meg var det brunt utflod greier,jeg kontaktet både legevakt å føden.di sa at det kunne være gammelt blod siden det var så masse forandringer i magen ,det var ikke noe farligt,men jeg fikk beskjed om å ringe di ijen hvist jeg fikk vondt i magen å nytt og ferskt blod...men har lest mangen plasser der det står at mangen får litt.det er normalt sier di...spotting kaller di det

Skrevet

glemte å skrive hvor langt jeg er på vei.jeg er like langt så deg..6 uke

Skrevet

Ok takk skal du ha....Det var godt å høre.

Gratulerer med baby da. Har du vært på noen undersøkesle enda eller?

Skrevet

ja den 19 feb men di fant ikke fosteret da,så jg håper di finner det den 4 mars:)di sa jeg var nok tidligere på vei en det jeg trudde.. nå begynder jeg å bli uggen hele dagene;) hcg prøvene mine viste at jeg er 5 6 uker på vei så nå er jeg 6 uker rekner jeg med;)

Skrevet

Jeg skal også på undersøkelse hos fastlege 4.mars. Men det blir nok ikke noen ultralyd da. Tror jeg må bestille det igjennom han. Jeg vet ikke. Har jo aldri gjort detta før :o)

Gleder meg veldig til UL da. Blir morsomt å se at det lever noe der inne :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...