Gå til innhold

folkene her på DIB

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her på DIB som du ikke liker? Og i så fall, Hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg liker ikke DEG

Skrevet

Liker ikke folk som har noe som helst med sol i nicket sitt, for de er det helt motsatte av nicket sitt.

Skrevet

Det er plenty av personaer her - og ellers - jeg forakter, men de har sin misjon som nyttige idioter som kan ergres, kvestes og hånes. Men de engasjerer meg ikke dypere enn en gjennomsnittlig ballvegg eller flipperspill, de er underholdning og jeg er the pin ball wizard.

Skrevet

Det er endel navn jeg glatt kan overse her inne, ja. Men hvem det er holder jeg klokelig for meg selv, så kan du heller lure om nettopp du er blant dem!! moahahah....

Skrevet

hvis ikke ikke folk som holder seg anonyme. hvis ikke det gjelder ett veldig intimt eller pinlig spm om seg selv da.

Skrevet

liker ikke folk som holder seg anonyme, skal det stå

Skrevet

Jeg liker i grunn ikke de som er her KUN for å lage djævlskap og går inn for å være mest mulig ondskapsfulle, Hvem de er vet de vel antagligvis bare selve.. Ellers tåler jeg en god del.

Skrevet

Liker ikke de som er inn her bare for å lage kvalme og utrivelighet for alle andre..

Skrevet

LIKER blandingen fra prippne til djevler jeg :))

-blir noe for en hver da, og evt dagsformen.

Skrevet

liker ikke LUDDER!! lager bare kvalme her inne på DIB..

å anonymer som bare skal krangle..

Skrevet

Liker ikke de som har "anonym" når de krangler.. Stå for det dere sier og vær sakelige! Ikke begynn med dritt slenging, det blir bare barnselig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...