Tvilling79 Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Når er det tid for å sjekke seg hos legen? Jeg har også lyst på tidlig UL, men må vel bestille på privat klinikk da. Hvor tidlig er det vits å ta UL? Bare for å se at det virkelig er noe der.... Ønsker deg en god dag!
*gullungen med okt spire* Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 jeg skal på første kontroll i uke 9.. og så skal jeg på innvendig ul i uke 9 gleder meg..men det er på grunn av at jeg har blodpropp får alt gratis å masse oppfølging
skalha1t etter3.pp Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 de er vanlig mellom uke 8 og 12.eg skal sjøl i uke 9.
lin76 Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Eg var på første kontroll då eg var 8+5. Fekk henvisning til tidleg ultralyd (pga sa før jul) som eg sendte vidare til Smestadgynekologane sånn fastlegen anbefalte, men har enno ikkje høyrt frå dei, så veit ikkje kor "tidleg" denne ultralyden blir... Viss du vil ha privat ul, løner det seg også å ringa litt rundt i god tid, for då eg tok ringerunden torsdag sist veke, var det kun ein som hadde time før i mars, og det var ikkje før på fredagen som kjem. I Oslo, altså, du bur kanskje ein annan stad i landet. Lukke til!
babyfrøken *mamma* Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Snakket med legekontoret istad, og første legetime (svabgerskapskontroll) er først i uke 12, så jeg har bestilt innvendig UL på privatklinikk. Sies at hvis hjertet slår som normalt i uke 8, er det 95% sikkert at det går bra (",) Bestiller meg time til uke7 (9) jeg! Koster ca 550 kr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå