Gjest Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 ser på reklamen at amin har drukket seg full på farmen.. har dessverrre ikke fått med deg episoden heller ikke reklamen. hva var det som skjedde siden de andre reagerer så veldig?
☆Anonymia☆ Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 de reagerte bare på at han ble drita kanonas.. syns de overreagerte veldig,han ble full ja,men det var helt sikkert ikke intensjonen hans..han er jo skamfull i ettertid.. daakar amin...han er nydelig da =)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Om det skjedde noe, så viste det ikke på tv. Men han drakk seg hvertfall full da han var på markede. Det var det jeg fikk med meg. Men hvorfor dem andre reagerte så kraftig, skjønner jeg heller ikke.
Alltid Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Har sett episoden, og der kom det kun fram at han ble full. Tror de bare reagerte på det i første runde... Og så skjer det ett eller annet i dag som muligens gjør dem mer forbanna (iflg reklamen).
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Hele gjengen var på marked og der fikk de smaksprøver på sprit. Han drakk nok litt mye, og tålte ikke det. ( lite mat over lengre tid ) Han ble bare full, og så ikke ut som han gjorde noen noe. Er spent på hva som skjer neste episode. Synes jo det er drastisk å reise hjem bare fordi han ble full.. så kanskje det er noe mer til historien enn de har vist til nå?
snartgift.no Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Amin ble dritings av smaksprøver på markedet og var helt ute.. Hugo måtte bære ham i seng og han lå der til utpå kvelden og sov ut rusen. De andre syntes det var kjipt... Blir spennende i kveld om han trekker seg og reiser hjem.
☆Anonymia☆ Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 om amin må gå pga det så boikotter jeg farmen..
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Hvis det er det at han ble full de reagerer så sterkt på, så syns jeg de overreagerer noe voldsomt! Han var jo ikke stygg med noen, han dreit jo bare seg sjøl ut - og han skjønte jo det selv, og ba om unnskyldning. Hodepinen og skammen må vel være straff nok, å kreve at han skal reise hjem syns jeg er helt bak mål.
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 ja er temmelig overdrevet å be en reise bare for å ha drukket seg full.. sikter til hun catharina jeg nå da.. kan ikke fordra det bortskjemmte kvinnemenneske
AE❤️ Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 Ser jo ut på reklamen at det som ksjer i dag er at han er skamfull og ber om unnskyldning. De andre OVERRAGERTE veldig synes nå jeg, herregud er da ikke verdens undergang heller! De sier at han bør dra hjem osv.. Sitter der og er så jævla prektige! Herregud! Geir Ove drakk da han og, la godt merke til det i lørdagens episode. Han var ganske så slørete i øynene. Men han skjulte det ganske bra! Hun Catarina går skikkelig til angrep,men hun er jo bare fæl!!!!!!
☆Anonymia☆ Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 enig med deg ann elisabeth.. de overreagerer totalt!!
AE❤️ Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 Er jo de som lager serien som har bestemt at det er ok og skjenke de alkohol på markedet, så da synes jeg ikke de kan godta at deltagerne sender hjem, Amin. Han har da ikke gjort noe galt!
☆Anonymia☆ Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 ikke sant.. han gjorde detjo ikke med vilje.. syns synd på han jeg..
AE❤️ Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Kan jo hende han blir storbonde igjen denne uken også. Synes Ingunn skylder han det, etter at hun ødela for han da hun stjal karven.
☆Anonymia☆ Skrevet 25. februar 2008 #15 Skrevet 25. februar 2008 ååå håpe håpe!! vil IKKE at han skal ryke altså..
snartgift.no Skrevet 25. februar 2008 #16 Skrevet 25. februar 2008 Syns også de overreagerer - hvis de får ham til å trekke seg har de klart å få ut en sterk kandidat uten kamp. De forsøker sikkert å psyke ham ned så mye de kan.. Men jeg håper han blir værende:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå