smågodt prinsessa Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Når jeg legger meg i 23 tiden.. så tar det så lang tid før jeg sovner.. ligger å tenker : Nå våkner han sikkert snart og vil ha mat osv.. slitsomt.. kan ligge i opptil 2 timer før jeg sovner.. noen tips?
lolitalempica Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Har d på samme måte... Tenker på alt mellom himmel og jord!! Veldig slitsomt!! Har tenkt å få han på eget rom nå, kanskje d hjelper. Han e 4 mnd, kor gammel e din? Ha en fin dag:)
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg sovner ikke med en gang nei. tenker på alt mulig rart, bruker en 30 min på innsovning, minst. På hektiske dager bruker jeg en time, av og til to. Meditasjon hjalp meg i en periode.
LegallyBlond Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Har det som deg, og nei jeg har dessverre ingen tips....Bortsett fra å være så trøtt at man går i koma når hode treffer puten..
smågodt prinsessa Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 25. februar 2008 han er litt over 5 mnd.. vi har bare ett soverom nå.. men ville ikke ha lagt ham på eget rom uansett nå.. syns det er litt tidlig enda.. Er så lettvint når han våkner å bare ta han opp i vår seng.. isteden for å gå ut på et annet rom..
TurboPrinsessen:-) Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Ja jeg sovner ganske så kjapt. Sambo er helt oppgitt noen ganger.. hehe.. Jeg legger meg som regel først, men han kan komme 5min etter, og da er jeg langt vekke.. Hvis jeg skal holde meg våken til han kommer, må jeg rett og slett ikke legge meg så godt til rette.. evt vente med å legge meg til han legger seg samtidig. Har dessverre ikke noen gode råd til deg.. Eneste måtte være å fokusere på pusten din, og puste dypt med magen og fokusere veldig på det. Det har jeg gjort noen ganger hvis jeg har lagt meg tidlig, og egentlig ikke er så trøtt.. Men som regel har jeg ingen problemer med å sovne..
meg & to små vampyrer Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Men spørsmålet må jo være: hvorfor bruker du lang tid på å sovne? Er det pga gutten deres og at han er i samme rom? Har du alltid problemer med å sovne med en gang? Om det er det siste, så kan du gjøre ting med det. Bl.a. bearbeide ting før du skal sove om du har mye å tenke på, gjøre deg selv søvnig osv..,
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Ja, sjelden det tar mer enn 5-10 min... da skal det være noe skikkelig alvorlig som plager meg.
Shabby Cheap Chic Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Jeg sovner ganske kjapt, men legger meg mellom 0100 og 0200 da, så kan ha noe med det å gjøre...
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #10 Skrevet 25. februar 2008 jepp sovner rimelig fort til samboers store skuffelse
Sjefsmegga Skrevet 25. februar 2008 #11 Skrevet 25. februar 2008 Sliter med det samme, beste sovemedisinen er gubben...men han er jo endel borte da..sukk...
3 skatter ute:) Skrevet 25. februar 2008 #12 Skrevet 25. februar 2008 sovner stort sett veldig fort ja. senga er jo så god:)
På vei igjen <3 Skrevet 25. februar 2008 #13 Skrevet 25. februar 2008 Jeg sovner også fort når gubben er hjemme. Når han ikke er hjemme pleier jeg å skremme vettet av meg selv, så jeg bare blir liggende å lytte i timesvis..
RompeRock Skrevet 25. februar 2008 #14 Skrevet 25. februar 2008 Sovner nesten før jeg legger meg jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå