Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Han hoster og er snørrete stakkar. Men han spiser heldigvis bra.. Hva er normal temp på en to måneder gammel bebis og hvor går grensen til feber?
"gullet" Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 normal temp er ca 37,5 hadde nok ville tatt kontakt m lege om den nærmet seg 39 min på 2 mnd r også forkjølet, jeg gir han Physiomer ( saltvannskyll ) før mating og før han legger seg om natta for og få åpnet opp helt, dette er helt ufarlig.. den er på sprayboks så den er veldig lett og bruke
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Vi var på legevakten i går kveld med lille prinsen vår ( blir to mnd på fredag) pga han er surklete, hoster og endel snørr Han har ikke feber, men de ville at vi skulle komme siden han er så liten. Endte opp med antibiotika pga øre og halsbetennelse Gir han nesedråper og paracet i tillegg.. Synes det er litt skummelt å gi sånt til en liten baby, men når legen sa det var greit gjør jeg det. Og vil jo at han skal bli frisk så fort som mulig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå