Gå til innhold

Noen som har fått sykpenger idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle ha fått mine for leeeenge siden, blir så provosert!

Håper de kommer i dag da, noen som vet når på dagen pengene bruker å komme?

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg har fått mine penger idag=) så de har nog du med då=)

Skrevet

Hm...Nope..sjekka i sta, og hadde ikke fått dem=/

Skrevet

Var på konto etter 15.00 på fredag her!

Skrevet

neeeeeeeeeei:(

ska kom inn idag,klokka e straks 12 å ikke kommi inn.

sekkert nå tull så æ ikke får nå idag,må vel ring å orn opp i d som vanli,grrrrrrrr

Skrevet

jeg har fårtt.. fikk på fredag!

Skrevet

Jeg har heller ikke fått.....tredje gangen jeg ikke får penger fordi NAV roter det til! Fine greier altså....

Skrevet

Århh!! jeg blir så forbanna!

Dette er sykepenger jeg skal ha for DESEMBER! det er jo helt latterlig at det skal ta SÅ lang tid for de forbanna NAV-folka. Hva driver de med? Sender ut penga i blinde?

Jeg ringte dem i uka før forrige uke, og da sa han jeg snakket med at jeg skulle få dem i løpet av neste uke( altså forrige uke) siden det var så lenge siden jeg egentlig skulle hatt dem.

Men kom de? NEI!!! jeg venta og sjekka HELE forrige uke, flere ganger til dagen!

Jeg lever en forbanna måned på etterskudd nå, og har regninger som venter. Det er snakk om en hel månedslønn!

blir så forbanna!! grrr..

Skrevet

Fikk mine på fredag, klokken 16.

Skrevet

Huff, er det så rotete med NAV. Jeg er sykmeldt og skal få første sykepenger denne mnd tror jeg (skulle fått lønn den 15). Når får man da penger fra NAV? Er det rundt den 20?

Skrevet

Pengene skal være på konto den 25....

Skrevet

ringte å etterlyste mine jeg.da hadde de ikke fått inn alle papirene fra meg,ååååååå rotbukker,jeg har levert de for lenge siden.

så bra jeg ringte....

men lønnan blir utsendt idag,men ikke på konto idag,jaha hvorfor skriver de det på siden sin da,å bli så irritert!!!

Skrevet

fikk de på fredag jeg :) dvs var bare for 1 dag hehe..men neste gang blir vel mere ..

Skrevet

Jeg fikk også mine på fredag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...