Gå til innhold

Var det et barn som kjørte bilen tro??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da jeg leverte snuppa i barnehagen idag, ble jeg litt forundret på hva jeg så. Holdt på å ta ut vognen da jeg så en gutt komme ut av porten (12-13 år kanskje) Tenkte når jeg så han at han sikkert hadde levert en søster eller bror i barnehagen, og gikk for å vente på mor eller far i bilen, eller kanskje han skulle hente noe.. Snur meg for å hente resten ut av bilen og hører en bil bak meg starte. Synes det var så rart, for så ikke noen andre i bilen, så jeg snur meg igjen, og ser inn i bilen.. lurer på om jeg har sett feil, at det bare er en som ser veldig ung ut.. han startet som sagt bilen, og kjørte ut---- fulgte med når han kjørte og var ingen vingling eller noe.. ble helt paff.. VAr det et barn som kjørte bilen, eller var det rett og slett bare en voksen som så veldig veldig ung ut.. ikke bare utseende, men klær også..

Hvis jeg opplever dette igjen, og det viser seg at min tanker var riktig, at det var et barn som kjørte, hva ville dere gjort? Tatt bilnr og sagt fra i barnehagen? Ringe politiet? Jeg kommer nok automatisk nå til å følge litt ekstra med når jeg henter/leverer i barnehagen..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

husk at enkelte kan se voldsomt unge ut. kjenner ei som faktisk er trebarnsmor langt oppi tyveårene, men som ser ut som en trettenåring. enkelte er bare vanskelig å ta alderen på

Skrevet

Jeg vet av et par jenter i 20åra som kan se ut som gutter på 13-16år sånn i forbifarten..så mulig du så en ung mor som er litt "guttejente"....

Skrevet

Husk at mange ser mye yngre ut enn de er..

Pappan til tuppa blir ofte spurt om leg. og han er 26,, ser mye yngre ut... så når han var 18-19 kunne han kanskje gått for å være 13??

Men er du bekymra kan du jo følge med litt, bare du er sikker i din sak før du evt. ringer purken.. :S

Skrevet

Spør de ansatte i barnehagen da vel?

De vil nok kunne berolige deg med at vedkommende er voksen og i stand til å kjøre bilen selv. Det er bare å være ærlig og si at du så en person som så utrolig ung ut som kjørte fra barnehagen og lurer på om du har tatt feil.

Skrevet

Ja det er sikkert en voksen, men av og til biter jeg meg merke i enkelte ting, og da er det vanskelig å slippe taket på det.

Ringer selvsagt ikke politiet før jeg er helt sikker, men synes jo det var litt skummelt da.. Min bror tok bilen til min mor da han var 14.. Hadde han ikke stoppet for å fylle bensin, hadde han heller ikke blitt tatt, han kjørte som en hvilken som helst annen sjåfør..

Kjenner en som gikk som barn på bussen til hun var nesten 40år! Hun synes jo ikke det var spesielt kjekt, selvfølgelig.. så vet jo at man kan se yngre ut... men likevel...

Nei jeg får bare følge med fremover, og se om jeg ser denne personen igjen. Tror ikke jeg får helt fred før jeg ser med egne øyne at det faktisk var en voksen...

Skrevet

Ja får gjøre det når jeg henter. Men er en ganske stor barnehage, over 200 barn, fordelt på 2 hus ved siden av hverandre, så det skal godt gjøres at de vet hvem det er...

Skrevet

Kanskje de har fått spm før ;-))

tenkte ikke over at barnehager kan være så store, jeg.

Skrevet

Ja kanskje:-) Er visst den største barnehagen i Norge for tiden. Det er heller vanlig at de er mindre skulle jeg tro:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...