Gå til innhold

Blir dette riktig..?

*Ine* m/ novembergull i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig ble det min tur!!!!! Er så lykkelig.. :) samtidig er jeg selvfølgelig veldig spent, litt nervøs.. osv..

Det jeg lurer på nå er hvor langt jeg er på vei.. Noen som kan hjelpe meg?

-Har hatt ustabile sykluser de siste 6 mnd, alt fra 24 til 38 dager(!) Første dag i siste mens var søndag 27 januar. Har brukt el- tester, og testet positivt søndag 10 og mandag 11 februar. Regnet ut fra det at ikm skulle være 24 eller 25 feb.

Testet med en vanlig CB g-test allerede den 23, tidlig på morgenen. Fikk opp et kjempefint kryss nesten med en gang! Ingen venting eller telling av minutter.. Har tatt to tester til etter dette (for sikkerhets skyld, hehe) som har vært like positive.

Ifølge terminkalkulatoren på "babyverden" er jeg nå 4 uker og 1 dag. Brukte da gjennomsnittet med 28 dagers syklus..

Så.. er jeg da ca 1 mnd på vei allerede??

Det blir mye nytt å sette seg inn i framover.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Gratulerer!! Du må glede deg for hver dag. Jeg hadde også ustabil syklus og visste ikke helt, men utregningen på babyverden stemmer ganske godt for meg når jeg brukte gjennomsnitt på 28 dager. Så jeg tror nok det kan stemme :-) Men fosteret er 2 uker etter deg. Uansett så regner vi fra mensdag, så 4+1 er 4 fullgåtte uker og 1 dag inn i uke nr 5.

Gratulerer nok en gang, kos deg!! P.S. Ikke bli redd over alt det "skumle" du leser, tenk positivt og vær dronning!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Det som funket godt på meg var å ta gjennomsnittet av syklusene. Dessuten så var syklusen som oftest 30 dager og jeg regnet ut ifra det.

Gratulerer og som hun over her skriver ikke la deg skremme for mye av det du leser her inne. Og dersom du har noen bekymringer så spør legen eller jordmor om råd. De er der tross alt for oss!

Skrevet

Tusen takk for svar!! og gratulasjoner.. :)

Er så glad for at BIM finnes, så greit å ha noen å dele tanker med i denne tiden, og jeg har fåt svar på mye bare ved å lese noen av innleggene her..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...