kattifnatt Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Da jeg var liten hadde vi mye fin musikk, Knudsen og Ludvigsen, Smurfene, Trond Wiggo Torgersen osv. Jeg kan så klart trekke frem de gamle platene, men er det noen som vet om noe tilsvarende musikk fra nåtid? Bør helst være fengende og morsomt.
Adalis Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Egentlig ikke... Har bare kjøpt samleplater a'la "de gode gamle barnesangene" osv. Men, hvor gammelt er barnet? Om de er ved skolealder, så kanskje melodi grand prix junior platene er fine?
Lekamøia Skrevet 28. februar 2008 #3 Skrevet 28. februar 2008 6-åringen vår er ikke så veldig opptatt av barnemusikk lengre, i alle fall ikke den typiske barnemusikken han var glad i før. Kaptein Sabeltann er fortsatt topp, men favorittene er WigWam, MadCon, Di Derre (jenter og sånn, og jakka mi). Ja, ja, jeg trodde dette kom når han ble tenåring, men da er dtet vel heavy som er in
hmmmm..... Skrevet 4. mars 2008 #4 Skrevet 4. mars 2008 Vi kjøpte Celine (som var med i GrandPrix Junior) til jul til lillesnupp og han digger den cd'en! Synger og danser i vei.. hehe... Eller så hører han på mye av det vanlige vi hører på også. Men vi også savner veldig noe ala det gode gamle vi hadde når vi var små
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå