Snowshine Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei, jeg er en jente på 23 år som bor like utenfor Lillehammer. Opprinnelig trønder men fant kjærligheten en annen plass... Med skrekkblandet fryd er jeg gravid i 9`ende uke. Alt annet enn planlagt da vi driver å pusser opp hus og nettopp fått ny jobb:P Håper å bli kjent med likesinnede her inne og dele erfaringer:) * Snowshine *
spent86Mod:) Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei du:)Da er vi to nesten i samme greie:)Men jeg er jo absolutt sikker i min sak at dette er noe jeg vill selv om det ikke var helt planlagt men:)Fått ny jobb jeg oxo og samboeren min bytter jobb i mars så..he he..akkuratt kjøpt leilihget med flott utsikt men det en heldigvis ferdigf oppusset:)he he..Vet ikke hvor langt jeg er på vei jeg men tipper 7-8 uker..får svar på det til fredag:) Masse lykke til da:)
Snowshine Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer til deg også... Vi vil beholde vi også, ingen tvil:) Lykke til:)
Gjest Tallulah Bankhead Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Gratulerer og velkommen hit! Det er alltid hyggelig med nye medlemmer her inne! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå