-Lykkelig-med junispirer Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Hei Noen som har noen gode forslag til hvordan man kan fortelle svigers at man er gravid? Særlig svigermor. Hun vet at vi prøver (etter en lang fin samtale i helgen), og dersom det har klaffet denne gangen, ønsker vi å fortelle det i påsken når vi skal være sammen med dem på fjellet.
Mikkemafian Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Dere kan lage frokost eller middag en dag, og legge en smokk eller en anen babyting som pynt på bordet. Det blir litt spesielt=
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 trilletralle- det var en god ide det vil jeg gjøre når jeg skal fortelle eller så skal jeg spørre om ikke svigermor har lyst til og strikke et parr baby sokker, ..da hun er veeeldig glad i og strikke...
trebarnsmor Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Hva med å kjøpe en bamse til henne hvor det står "bestemor/bestefar" på?
Lene86 Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Kan du ikke skrive det på et kort og dele ut til alle medlemmene som er på hytta. Så får de åpne kortene sine samtidig. Da blir det ekstra moro for deg å se alle reaksjonene;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå