spent86Mod:) Skrevet 25. februar 2008 #1 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har så utrolig mensensmerter til tider..heter vel kansje ikke det men det føles akkuratt ut som menssmerter...men kommer jo selvfølgelig ingenting blod da så regner vel med at spiren er der:)?!Det må vel blø for at det er en SA Så:)Takknemlig for alle svar!! Er dette vanli?
Snowshine Skrevet 25. februar 2008 #2 Skrevet 25. februar 2008 Hei du:) Det er vel voksesmerter i livmoren som gjør at det kjennes litt... jeg å har disse smertene innimellom men har hørt og lest at det skal være helt ufarlig.... Så spiren klamrer seg nok fast:) *snowshine*
babygullz <3 vilde Skrevet 25. februar 2008 #3 Skrevet 25. februar 2008 Jeg har også hatt litt murringer denne uken, hadde litt murringer rett før jeg skulle ha mensen også. Er 7+6 i dag, og bekymrer meg ikke for noen sa lenger=) Og det tror jeg ikke du heller skal gjøre=)
perle* Skrevet 25. februar 2008 #4 Skrevet 25. februar 2008 Det er nok bare livmoren som vokser ser du. under mens trekker livmoren seg sammen og under graviditet utvider den seg, den avgir da samme smerten". jeg har dette til tider enda men ikke så ofte som i begynnelsen. jeg er fra 2 trimester og er i 22 uke. det er helt normalt. lykke til videre! =)
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 Veldig vanlig ) Jeg gikk og ventet og ventet på mensen nettopp fordi jeg hadde "menssmerter"..den kom ikke og da jeg tok gravidetstest skjønte jeg hvorfor ;o)
spent86Mod:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #6 Skrevet 25. februar 2008 tusen takk jenter:)Da har jeg vel ikke noe å være redd for:) Lykke til dere oxo:) KLem
spent86Mod:) Skrevet 25. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 25. februar 2008 jeh har jo tatt testen for flere uker siden og regner ikke med at graviditeten kommer å går liksom!!he he.-..jeg er vel 6-7 uker på vei:)Derfor jeg er redd for at jeg skal få SA!:(Tenker på det med en gang jeg kjenner disse "Mensensmertene"...Men mest sannsynlig blir jeg nok mamma til ett nydelig gull:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå